Når kommer mensen etter avbrutt forsøk?

Millyy

Forelsket i forumet
Novemberlykke2024❤️
Hei,

Har gått på Gonapeptyl i nesten fire uker (lang protokoll) og fikk i dag beskjed om at de vil stoppe forsøket fordi kroppen ikke responderer godt nok/jeg blir ikke nedregulert. Noen som har opplevd dette? Nå må jeg vente en syklus før det er «på’n» igjen. Kommer eggløsning som vanlig etter 14 dager ca nå eller hvordan er det?

Hei,

Har gått på Gonapeptyl i nesten fire uker (lang protokoll) og fikk i dag beskjed om at de vil stoppe forsøket fordi kroppen ikke responderer godt nok/jeg blir ikke nedregulert. Noen som har opplevd dette? Nå må jeg vente en syklus før det er «på’n» igjen. Kommer eggløsning som vanlig etter 14 dager ca nå eller hvordan er det?
Jeg brukte synarela til samme formål og fikk avbrutt forsøk og da kom mensen 5-6 dager etter jeg sluttet faktisk, trodde ikke den kom så fort så jeg startet på nytt forsøk da nesten med en gang.

Jeg brukte synarela til samme formål og fikk avbrutt forsøk og da kom mensen 5-6 dager etter jeg sluttet faktisk, trodde ikke den kom så fort så jeg startet på nytt forsøk da nesten med en gang.
Tusen takk for svar!

Det er litt varende. Noen er rett på syklus igjen, andre venter to/tre uker etter avbrutt forsøk.

Hei. Jeg måtte avbryte lang protokoll pga gonapeptyl virket ikke som den skulle. Startet med 1 sprøyte daglig 8 august, og fikk beskjed om å avbryte den 30 august, siden kroppen ikke reagerte særlig. Så nå venter jeg på mensen for å starte kort protokoll. Mensen er over 1 uke forsinket og det stresser meg veldig. Er det noe man kan gjøre for å få mensen?

Hei,

Hei.. lurer på om du fikk mens og eventuelt hvor lenge måtte du vente ?

Back
Topp