Når kommer matlysten tilbake?

Felina

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Augustlykke 2022 ❤️
Er ikke kvalm, men fra 6+0 har det vært null matlyst. ALT vokser i munnen. Er vanligvis veldig glad i all slags mat, så dette er veldig uvant... Blir nesten kvalm av å prøve å komme på noe å spise :( Sunn mat er ikke vits i å tenke på en gang (jeg som skulle spise KUN sunt når jeg var gravid)... Fornøyd om jeg får i meg noe usunt, tenker noe er bedre enn ingenting.
Noen andre som har hatt det slik og kan gi meg et håp om at matlysten kommer til å komme tilbake??
6+5 nå :)

Jeg er 7+5 idag og har vært likedan som deg siden 6+0, så ikke så mye trøst å få her foreløpig. Har et lite håp om at endrer seg i uke 9-10, da jeg har lest om flere som har blitt bedre i den tiden :)

Ingen matlyst her heller dessverre, er 10+1 idag. Jeg er også veeeeldig glad i mat. Gleder meg til å kunne spise igjen!!! Men alle er forskjellige, så håper du får den tilbake snart :)

Alle slike ting pleier å bli bedre i andre trimester, forhåpentligvis før selvsagt :)
Her blir det noen lange dager ihvertfall, viktigst å få i seg noe mat og drikke

8+3 i dag og hatt null matlyst i to uker nå. Slitsomt i og med at sulten = kvalm + lavt blodsukker. Håper virkelig det gir seg snart.

Lite matlyst her også, men her er det kvalmen som gjør det. Vet imidlertid at kvalmen blir verre hvis jeg ikke spiser.

Går mye i brød og banan her.

Er jo skrubbsulten som regel, og til mer sulten jeg er, til verre blir matlysten :P Så går rundt og knasker ritzkjeks hele tiden. Verste er første måltid om morgenen, for da er magen helt tom. Etter at jeg motvillig har klart å få i meg et ordentlig måltid føler jeg meg superpigg, den følelsen er så deilig og varer i hele to timer til før jeg begynner å bli bittelitt sulten igjen :P

Var slik sist og er sånn nå, da ga det seg rundt den tida kvalmen ga seg, uke 12 ca. Er 9+1 nå så begynner å øyne lyset i enden av kvalme-tunnelen :p

Er ikke kvalm, men fra 6+0 har det vært null matlyst. ALT vokser i munnen. Er vanligvis veldig glad i all slags mat, så dette er veldig uvant... Blir nesten kvalm av å prøve å komme på noe å spise :( Sunn mat er ikke vits i å tenke på en gang (jeg som skulle spise KUN sunt når jeg var gravid)... Fornøyd om jeg får i meg noe usunt, tenker noe er bedre enn ingenting.
Noen andre som har hatt det slik og kan gi meg et håp om at matlysten kommer til å komme tilbake??
6+5 nå :)
Er i uke 9 og har dessverre bare blitt verre, å droppe middag fordi jeg ikke orker er vanlig nå... Men på et tidspunkt snur det vel regner jeg med.

Back
Topp