når kommer magen??

Latterfrosken

Forumet er livet
Jeg er ca 13 uker på vei og det synes fortsatt ikke! Syns bare jeg legger på meg på sideflesket jeg. Når begynner det å synes sånn normalt sett? Har lyst å få en liten kul! Noen som vet?
Er det noen som også vet om noen gode råd mot å spise hele tiden? Fortsetter det sånn blir jeg som en elefant. Klem[:)]

Hei...Dette med mage er veldig individuelt!
I mitt første svangerskap var det ingen som kunne se at det var noen inni der før jeg var nesten 7mnd på vei...Håpe du slipper å vente så lenge.
Men de fleste har vel fått noe mage rundt uke 18,ved Ul![;)]
Er bare å vente på da...

Eg fikk mage i uke 20... eg er nå i uke 31.

Lykke til med svangerskapet[;)]

Heisann![:D]

Er visst veldig individuelt dette med mage ja!
Har fått en ganske bra kul allerede jeg,og er kortere på vei enn deg da du skrev dette.

Nysgjerrig,siden det er snart en måned siden nå.Har det kommet noe mage?[8|]

Hei hei. Har ikke begynt å komme så mye mage enda... en liten antydning til kul har jeg da... Men ikke nok! Men jeg får bare ha tålmodighet. Hvor langt er du på vei?
Klem

Heisann..

Jeg fikk magen i 17. uke i forrige svangerskap. Nå er jeg gravid med nr 2. Er 7 uker på vei. Tror magen kommer raskere i 2. svangerskap.

jannicke T, jeg er 12 uker og 2 dager på vei [:)]

Janne 21,virker som det er mange som får den tidligere andre gangen ja!
stesøstra mi dro på tidlig UL,da hun var "redd" for at det skulle være to der siden hun vokste så fort,hehe.

jeg er å 13 uker på vei og kan ikke vente til jeg får mage ,glder mg så forferdelig

Jeg begynte å få mage i tiden rett etter 12 mnd!

12 mnd?
Håper du mente 12 uke, eller no sånn..

Velkommen hit, forresten, ser at du er ny [:D]

12 uke ja [:D] Var nok litt trøtt da den ble postet!

Takk for det [:)]

Venter på magen jeg også! Må si jeg gleder meg til det kommer en liten kul. Er 12 uker på vei og merker ingenting enda. Har kommet en kilo på etter jeg testet positivt, men de tror jeg nesten har kommet på "fronten"[;)]

Først nå begynner magen min å vises... så tror det varierer ganske mye fra person til person.. [:D]

Hehe, 12 måneder, den elefanten[:)]

Det hadde ikke vært så greit nei... [:D]

Back
Topp