Når kommer magen?

Lillemirakel2020

Elsker forumet
Assistert-jentene
Januarlykke 2020
Augustlykke 2022 ❤️
Alle der som har vært gravide før; når kommer magen? :love7

Den pleier vel ikke å komme før første trimester er over slik som jeg har forstått det. Jeg er så spent og gleder meg til babymagen begynner å vise :happy: Foreløpig er jeg bare så oppblåst at jeg til tider ser ut som jeg er 4-5 måneder gravid :hilarious:
 
Alle der som har vært gravide før; når kommer magen? :love7

Den pleier vel ikke å komme før første trimester er over slik som jeg har forstått det. Jeg er så spent og gleder meg til babymagen begynner å vise :happy: Foreløpig er jeg bare så oppblåst at jeg til tider ser ut som jeg er 4-5 måneder gravid :hilarious:

De to forrige svangerskapa mine kom ikke magen før godt over halvgått - jeg kunne se at den hadde vokst selv, men ingen turte å spørre liksom. Fra uke 15-16 var magen helt flat på morgenen, men tydelig større på kvelden. Gikk med vanlige bukser frem til uke 21 :happy: Men mange får mage mye før (og etter) dette selvsagt. ❤️
 
Med 1 kom den etter uke 24 engang, med nr 2 kom den med engang.. Med nr 3 så kom den ikke før i uke 33, da trodde folk jeg var 3 mnd på vei hehe
 
Magen har kommer fort hver gang:) Det sies at magen kommer fortere om du har vært gravid tidligere :happy:
 
Mener å huske at magen kom rundt uke 22 med førstemann, med nummer to kunne man se det allerede ved 15-16 uker :)
 
Kom super sent med nummer 1, da flira de av meg når jeg kom på fødestua:hilarious: med nummer to kom den godt frem i uke 22. Så forventer jeg får rundt samme tid denne gang :smug:
 
Med nr en kom den sakte men sikkert fra ca uke 24. Husker jeg tok magebilder fra uke 12 og studerte de nøye for å se etter tegn på mage :laughing002 Gravidmagen poppet nærmere uke 30.

Denne gangen har magen blåst seg opp (bokstavlig talt) nesten før positiv test.
 
Tror jeg var rundt 13 uker da livmora kom over skambeinet og jeg kjente den lille klompen ❤️ Ca 19 uker da jeg hadde en bitteliten babybump og rundt 25 uker da jeg hadde en tydelig babymage :)
 
Det er vel veldig individuelt. Jeg har bare én fra før. Kunne se at jeg hadde lagt på meg allerede fra 3-4 mnd, men jeg så ikke ordentlig gravid ut før etter 6-7 mnd. Var veldig hyggelig da magen kom skikkelig :)
 
Husker ikke helt, men kjente liv før magen kom, så etter ordinær ultralyd vil jeg tro :happy:
 
Jeg husker magen kom før uke 17 forrige gang, altsâ at andre kunne tydelig se det fra uke 15-16, men kunne også skjule det med store klær enda en stund. Nå er jeg uke 11+4 og kan se det selv, men det kan jo likegodt se ut som om jeg har lagt på meg litt. Noe jeg har også etter ferien:rolleyes::angelic: Og er oppblåst på kvelden så da kan se se riktig så gravid ut;)
.
 
Uke 17 begynte en liten mage første gang, og nå i uke 12 har jeg allerede mage.
 
Skikkelig gravidmage siden uke 11 her. Med utstående navle og alt :hilarious: Dette er tredje barnet og veier ca 55 kg, så er lett å se det :hungover: 14+2 i dag :)
 
Sist begynte den å komme litt mellom uke 18 og 20 et sted. Er snart 16 uker på vei, og det vises ikke noe spesielt enda heller. :)
 
Fikk mage som var synlig for andre i uke 17-18 sist. Uke 14 nå, ikke fått noen spørsmål enda men merker det godt selv:p
 
Back
Topp