Når kommer magen?

thereader

Betatt av forumet
Begynner å glede meg til at graviditeten skal vises nå. Når vistes det hos dere som har fått før? [emoji1]

Første gang viste magen seg i uke 19 ca!

Andre gang var jeg gravid med tvillinger og da var den synlig fra uke 12 for andre( da jeg begynte vise den) og uke 10 så vi tydelig at jeg var gravid :)

Viser veldig godt her[emoji21] (11+2 idag) MEN om det er fordi jeg er småfeit, oppblåst eller fordi dette er nr 3 må gudene vite[emoji23]

Min er allerede veldig synlig, er snart 10 uker. Det kan være fordi jeg er ganske liten og sped, har ikke vært på UL enda for å se om det er flere enn én der inni. :p

Her syns det veldig godt, og har gjort det siden uke 7, kan bare glemme å skjule det....
Første gangen kom vel magen en gang mellom uke 20 og 22

Viser veldig godt her[emoji21] (11+2 idag) MEN om det er fordi jeg er småfeit, oppblåst eller fordi dette er nr 3 må gudene vite[emoji23]

Signerer denne her [emoji23] Bortsett fra at jeg bare er 8+3

Min er helt vanlig enda, ikke noe luft eller noe [emoji14] det er vel egentlig bare greit. Har tydeligvis en bakovervendt livmor, så håper det ikke tar alt for lang tid!

Her har magen begynt å komme (føler meg faktisk ikke så oppblåst lenger). Uke 11 i morra, og noen tror det er fler enn en der inne[emoji85][emoji12]

Har lagt på meg flere kilo allerede, og strever med å finne tøy som skjuler magen. Men om det bare er på grunn av oppblåsthet, forstoppelse og hormoner, eller om det faktisk er en babymage er vanskelig å si... men regner med en del av dem som kjenner meg godt snart (om ikke allerede?) fatter mistanke... Har heldigvis ingen andre symptomer som avslører meg ;-) snart 11 uker.

Har gått ned i vekt første trimester her, 2 kg. Men magen står! Siste uken har de i familien som vet det begynt å kommentere. Har alltid vært slank så kanskje derfor.. opplevde ei på butikken kikke direkte på magen min i går og.
Usikker på om jeg er oppblåst eller ei skal på tidlig ultralyd til mandagen, spent på om det er flere inni der

Har gått ned i vekt første trimester her, 2 kg. Men magen står! Siste uken har de i familien som vet det begynt å kommentere. Har alltid vært slank så kanskje derfor.. opplevde ei på butikken kikke direkte på magen min i går og.
Usikker på om jeg er oppblåst eller ei skal på tidlig ultralyd til mandagen, spent på om det er flere inni der
Oi, hadde vært noe med to inni der [emoji28] lykke til!

Jeg har gått ned nesten 7 kg siden jeg ble gravid pga kvalme, men magen har kommet skikkelig! Måtte ut å kjøpe gravidbukse i dag, da jeg ikke får på meg annet[emoji28]
Det var en skikkelig fin gravidbukse, hvor har du fått kjøpt den? :)

Har bare sånn "oppblåst-feit-mage" [emoji85] hatt det siden uke 5-6, så spent på når den skikkelige magen kommer ja!

Jeg så selv en tydelig kul i uke 10 forrige gang, men jeg var også temmelig mye slankere enn jeg er nå. Har bilder fra forrige gang.

Back
Topp