Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viser veldig godt her[emoji21] (11+2 idag) MEN om det er fordi jeg er småfeit, oppblåst eller fordi dette er nr 3 må gudene vite[emoji23]
Veldig forskjellig fra morgen til kveld.
Om morgenen ser du ikke mye til magen, men om kvelden føler jeg meg flere måneder på vei
Signerer denne. Er heldigvis ikke så veldig sosial på kvelden så foreløpig er det lett å skjule[emoji23]
Så gøy [emoji1] [emoji1]Her har magen begynt å komme (føler meg faktisk ikke så oppblåst lenger). Uke 11 i morra, og noen tror det er fler enn en der inne[emoji85][emoji12]
Oi, hadde vært noe med to inni der [emoji28] lykke til!Har gått ned i vekt første trimester her, 2 kg. Men magen står! Siste uken har de i familien som vet det begynt å kommentere. Har alltid vært slank så kanskje derfor.. opplevde ei på butikken kikke direkte på magen min i går og.
Usikker på om jeg er oppblåst eller ei skal på tidlig ultralyd til mandagen, spent på om det er flere inni der
Jeg har faktisk et stort ønske om detOi, hadde vært noe med to inni der [emoji28] lykke til!
Det var en skikkelig fin gravidbukse, hvor har du fått kjøpt den?Jeg har gått ned nesten 7 kg siden jeg ble gravid pga kvalme, men magen har kommet skikkelig! Måtte ut å kjøpe gravidbukse i dag, da jeg ikke får på meg annet[emoji28]