Når kommer magen?

Inna79

Andre møte med forumet
Hei! Er idag 12+1, kjenner jeg begynner å bli utolmodig og lurer på om noen har begynt å få mage? Kan kanskje kjenne at den er annerledes, men har ingen kul ennå. Er gravid med nr to, men førstemann er 12 år, så er som førstegangsfødende å regne vel?

begynte og få mage i uke 11 allerede,er nå 12+4,så den er litt større. men alle er jo forskjellig,og vokser forskjellig,så den kommer ettervært :)

Jeg fikk mag tidig denne gangen. 4.mann.. Nå er den så stor at folk tør å spørre når jeg er ute. :)

Hær he magen språtte langt fram, e 15uke på mandag + at d e berre 21mnd sida ej va høggravid!

har ikke heller fått noe typisk gravid mage, ser at jeg har lagt på meg og kan kanskje se bitte liten antydning...og jeg venter to :)
så den dukker nok opp i løpet av et par uker vil jeg tro...
det er jo så forskjellig fra personer, kjenner ei som du ikke kunne se før i 6måned, andre får tidlig...

Må vel være litt tolmodig :) har til nå hatt masse symptom, og vært smådårlig hele tiden, men nå når forma er bedre blir man utolmodig etter håndfaste bevis, føler meg nesten ikkje gravid lenger, men er vel bare å nyte det, blir vel fort nok tung og stor :)

Med første og andremann kom ikke magen før jeg var over hallveis:) denne gangen var den større i utgangspunktet og jeg føler den e stor:p

Min er stor nå... syntes jeg! Går absolutt ikke ann å skjule. Vil anta jeg er nå sånn som jeg var i uke 25 med førstemann. Nå er det riktignok 2 der inne og dette er jo 2. graviditet, men syntes det er litt "kjedelig" at magen har kommet såpass denne uken da vi nesten ikke har fortalt det til noen og jeg nå kjenner jeg må fortelle alle det før vi skal besøke folk etc. i jula - for man ser det med EN GANG! Er veldig slank fra før så litt mage på meg syntes veldig godt også!

Har en del fra før av .P men syns tydelig at det er en babykul, maven er lissom rundere på en måte. men nå er det snart 2 år siden jeg fødte sist, med ks, å maven hat aldri trekt seg helt tilbake igjen :(

Back
Topp