Når kommer magen?

Idus87

Forelsket i forumet
Hei! Jeg er førstegangsfødende og lurer på når magen vanligvis kommer første gang?
har det noe med størrelsen før graviditeten? Er relativ høy 176 og normal sånn sett :) tenker om barnet har stor plass inni meg, siden jeg har lang overkropp.. hehe..

Jeg har begynt å få litt mage, så de som kjenner meg ser forskjell. Jeg er også førstegangs, men en del lavere enn deg...

Tror det er veldig individuelt når man får mage. Har forstått det som at det avhenger blant annet av hvordan livmoren ligger...

veldig forskjellig, jeg fikk mage seint sist. hvordan babyen ligger, hvor mye magemuskler en har, hvordan livmoren heller.....

va øve halvveis sist før den begynte å vise sånn smått :P mye ekstra fett fra før og !

Jeg er ca. 167 cm høy og slank, har fått mage nå allerede :) Koooselig :D

med første fikk jeg vel mage rundt uke 20.
Nå er jeg 15 uker begynner å få bittelitte gran mage, men det tar vel tid før den kommer ordentlig ettersom jeg har stor mage fra før. Men jeg er vel i en situajson nå som folk er litt usikre på om jeg bare har lagt på meg eller om jeg er gravid, også tørr de ikke å spørre

Jeg har fått mage veldig tidlig begge gangene, og nå er det helt umulig å skjule hvis jeg ikke går i en veldig posete ytterjakke. Har spist lunsj på kontoret mitt, og ikke i kantina, de siste dagene. Vil vente til UL om ikke så lenge før alle på jobben får vite noe.

Sist var livmora (eh...morkaka? utrolig hvor lett man glemmer) plassert på framsiden, og jeg lurer på om det var grunnen til at magen ble så stor så tidlig? Det førte også til at det ble en ekstra polstring og jeg kjente nesten ikke spark i hele svangerskapet...

Gleder meg såååå mye til baby-magen kommer :) er bare så nydeligt!
jeg er egentlig bare oppblåst, så lite "skikkelig" mage her :) hehe...

Sist fikk jeg mage rundt uke 10. Var slank da rundt midjen.
Nå merker jeg magen veldig, den kom tidlig.  Den er baare en stor bolledeig. Fødte  i august 2010...Er  15 uker om noen dager. Gled deg til mage.

Back
Topp