Når kommer magen... ?

*Snart6BarnsMor*

Forelsket i forumet
Jeg vet at dette varierer veldig fra person til person, men er bare litt nysgjerrig [;)]
Noen som har begynt å få mage?
Jeg har fått litt, men ser mer ut som jeg er små-feit enn gravid:P tihi

feit jeg nå ja, gleder meg til å se gravid ut...

ORIGINAL: *Prinsessa*

Samme her ikke noe mage bare småfeit[:(]

Ser ut som på bildet at du har fått gravid-mage [:D] ?

ORIGINAL: OhMyGod!!!

feit jeg nå ja, gleder meg til å se gravid ut...

godt å hørre at det ikke bare er meg!

magen min kom ikke før rundt uke 20 sist.. ser ut som det samme skjer nå og..

Småfeit her og.. sånn pløsemage ser'n ut som nå.. *sukk*

Akkurat likt sist.. så nærmest litt lubben ut frem til uke 22-23,men fikk da en kommentar av frisøren til Farmor da jeg var 34 uker på vei.. (hadde ikke sånn gigantisk gravidmage), da jeg skulle hente farmor hos frisørdama så snakket jeg og farmor om hva ho trudde det blei, og da sier frisørdama sjokkert: "jeg trudde du bare var litt lubben jeg!!!" [:-]  ehhh... fødte 1 mnd etter det. Nice...
Så ja, mager er veldig individuelt..

Noe mage erdet nok her også allerede, for livmora har kommet seg oppover. Men det er detta spekket på utsia da, som gjør at jeg kommer til å se ut som jeg bare legger på meg, frem til uke 25 eller noe [8D]

(Snille faren min sa at " Jeg vet du ikke har lagt på deg, for det ser jeg i ansiktet" Godt med alt som varmer [;)])

Jeg ser også bare feit ut [:(] hehe
Gleder meg til å få en hard stor mage

Min mage kom veldig mye tydeligere til syne over påskeuken. Plutselig har jeg nå den klumpen som står rett ut. Nå er jeg rundt 50kg i utgangspunktet, så det blir vel tydelig ganske fort når livmoren kommer opp siden jeg er liten.

Men fortalte jeg var gravid til en på jobben i går, og hun sa jeg var veldig liten for å ha kommet inn i min 15. uke. Hun var visst diger allerede i uke18!! Så alt kommer vel ann på øyet som ser- jeg føler meg allerede enorm nå i forhold til utgangspunktet[8D]

Jeg er flat om morgenen og utover dagen, men på kvelden har jeg en liten kul som stikker ut. Tror dette er fordi all maten vi spiser utover dagen, tar nå lenger tid å fordøyes og derfor ser magen større ut på kvelden. VIL HA MAGE!! [:)]

håper at den snart kan begynne å få litt mer "gravid-form", for nå ser jeg bare lubben ut :Phehe
funker faktisk me noen stramme topper, da ser den gravid ut:P hehe

Fortsatt bare oppblåst jeg..kjenner "toppen" på livmoren rett under navlen men ingen mage ennå..føler meg bare litt småtjukk i mageregionen..jaja..er høy og slank så legen trodde ikke magen kom før om et par mnd ennå..

Back
Topp