Når kommer kvalmen?

Jonahha

Forelsket i forumet
Jeg venter på kvalmen jeg. Husker ikke når den kom sist gang. Noen som husker når kvalmen begynte da dere ble gravide? [:D]

Kom ved 8cm åpning og varte til pressriene [8D]

Edit: Hvorfor vente? Er vel bare å nyte at du er uten??
(også er det jo noe med at ofte kvalm med jente, men ikke gutt? + at alle svangerskap er unike[:)])

Jeg var litt kvalm i uke 8 [8D]
Det kom gjerne da jeg passerte ferskvaredisken på Meny..

Min kom i uke 7 og ga seg gradvis i løpet av uke 11[;)]

Uke 7.

Hos meg kom den i uke 12, og varte i ca 4 uker [:)]

Kvalmen kom i uke 12[:'(] Etter uke 27 ca var det ikke så ille, den var helt borte når ungen var ute[8D][:)] hehe

ORIGINAL: FRK John Deere

Kom ved 8cm åpning og varte til pressriene [8D]

Edit: Hvorfor vente? Er vel bare å nyte at du er uten??
(også er det jo noe med at ofte kvalm med jente, men ikke gutt? + at alle svangerskap er unike[:)])

Ha,ha..
Vel, jeg håpte jeg skulle slippe unna men ser nå at det venter meg mest sannsynlig. Bytt jobb nylig og har ikke lyst å fortelle det riktig enda.

1 gang: i uke 6-7
2.gang: i uke 3[&:]

Synes du skal nyte at du ikke er kvalm istedet for å vente på den... Er jo ikke alle som blir kvalme heller[:)]

ORIGINAL: rosa sky

ORIGINAL: Imogene

Jeg var litt kvalm i uke 8 [8D]
Det kom gjerne da jeg passerte ferskvaredisken på Meny..

Jeg jobber i ferskvaredisken jeg.. IKKE spesielt kult i uke 8, eller i noen av de andre tidlige ukene [:'(]

hi,hi,hi...[:D] Sorry, men syntes det var komisk måten du skrev på.

ORIGINAL: MissMari

1 gang: i uke 6-7
2.gang: i uke 3[&:]

Synes du skal nyte at du ikke er kvalm istedet for å vente på den... Er jo ikke alle som blir kvalme heller[:)]

Misforstå meg ikke. Har ikke lyst å bli kvalm, men syntes bare det var rart at jeg er helt fin denne gangen. Er ikke så langt på vei enda og som jeg skrev tidligere så har jeg bytt jobb nylig og har ikke lyst å si noe enda.

jeg hadde så godt som spysjuka fra uke 7-14.. kom over natta og slo meg i trynet! [8D]

Den kom når jeg var på dagen 8 uker på vei, og ga seg da jeg var på dagen 10 uker på vei [:)]

ORIGINAL: jakten på en spire

Kom i uke 3[:'(][:'(] Ga seg i uke 15 ca...

kom aldri[:D]

Julaften! [X(]
Hehe Uke 6, men var over i Uke 12!
Jeg var heldig da, så lenge jeg spiste ofte var det ikke så værst... å som oftes ga det seg når jeg hadde spydd[:-]

Back
Topp