Når kommer graviditetsfølelsen?

Neinei

Forumet er livet
VIP
Februarlykke 2016
Mailykke 2018
Jeg vet jo på en måte at jeg er gravid. Jeg tisset jo på en pinne som sa det.
Men likevel føler jeg meg ikke gravid. Ikke sånn som jeg så for meg at det skulle kjennes ut.
Når kommer egentlig graviditetsfølelsen?
For nå føler jeg ikke at jeg er gravid. Nå føler jeg meg bare paranoid og nervøs som unngår det som kan og må unngås som gravid. Uten at jeg føler noe særlig mer enn at jeg har luft i magen og stor trang til å rape hele dagen...

Sånn følte jeg det sist også. Helt til jeg hadde vært på tidlig ul uke 8. Følelsen av å være gravid ble så forsterket av at magen begynte å vokse rundt uke 12, og at jeg kjøpte mamma tøy:)

Da håper jeg veldig på tidlig ul :D
og et symptom til eller to... jeg har nemlig brukt opp de gamle...

Viss det er en trøst så hadde jeg ingen symptomer uten om uteblitt mens og voksende mage sist;)

Veldig stor trøst!
Eneste jeg kjenner nå er noe som føles mistenkelig som enten at livmora er på vei ut... eller en uvi. Har vel egentlig mest tro på den der uvi-en altså ;)
Og så har jeg fått -blå- pupper.... Men det har jeg aldri hørt om at er et symptom før :P

sist følte jeg meg ikke gravid før magen kom. og ikke minst at det sparket litt ;)
Denne gangen har jeg kvalmen, men likevel føler jeg meg veldig lite gravid.
Håper det kommer snart.
Som jeg sa til JM; "jeg vil ha den store magen nå." det var den jeg husket fra sist.

sist følte jeg meg ikke gravid før magen kom. og ikke minst at det sparket litt ;)
Denne gangen har jeg kvalmen, men likevel føler jeg meg veldig lite gravid.
Håper det kommer snart.
Som jeg sa til JM; "jeg vil ha den store magen nå." det var den jeg husket fra sist.

Jeg kan godt vente med å få kjempemage til august...
Men det hadde vært hyggelig å se mer gravid enn "slapp i flesket" ut altså ;) Vil tro det hadde økt gravidfølelsen drastisk!

jo, men jeg kost meg og hadde ingen plager med verken stor mage eller noenting sist, så det er vel derfor...
denne gangen er det så mye mer jeg "vet" at da kommer det mere bekymreinger etc mye tidligere.

Hehe, hadde det som deg inntil forigårs, da kom kvalmen :( Nå må jeg spise hver andre time for å ikke bli skikkelig dårlig. Jeg vil heller ikke ha en stor mage enda, den kommer bare i veien, hehe. Forrige gang kom den jo så vidt da jeg var i 5. mnd. Vi får se hva som skjer denne gangen.
Jeg føler også noen ganger som jeg har uvi. Håper ikke det er det da!

jo, men jeg kost meg og hadde ingen plager med verken stor mage eller noenting sist, så det er vel derfor...
denne gangen er det så mye mer jeg "vet" at da kommer det mere bekymreinger etc mye tidligere.

Jeg aner jo ingenting om dette her, annet enn at den fødselen i Tele2-reklamen ser relativt hyggelig ut ;)
Nå bare håper jeg at alt går veien, så får det bli som det blir, for denne babyen er mer ønsket enn noe annet!
Tror ikke jeg ønsket meg kjæledyr like mye når jeg var liten en gang!

Hehe, hadde det som deg inntil forigårs, da kom kvalmen :( Nå må jeg spise hver andre time for å ikke bli skikkelig dårlig. Jeg vil heller ikke ha en stor mage enda, den kommer bare i veien, hehe. Forrige gang kom den jo så vidt da jeg var i 5. mnd. Vi får se hva som skjer denne gangen.
Jeg føler også noen ganger som jeg har uvi. Håper ikke det er det da!

Jeg har hatt kvalmen. Tror jeg. Hvis ikke det bare var ettervirkninger fra omgangssyken jeg hadde et par uker før positiv test da...

Gikk vel ikke helt opp for meg at jeg var gravid igjen før kvalmen kom.
Men nå er jeg ikke mye i tvil lengre ;)
Å ha sett spira på tidlig ul hjalp også :)

her får man ikke tidlig UL om det ikke er store problem eller andre ting som plager en. Sist dro eg til Oslo for å få det. Denne gangen tar jeg det som det kommer.

Jeg har det litt som deg. Jeg hadde en liten følelse av det da vi var på ultralyd, men siden jeg bare var i uke 6, var det ikke mye vi fikk se. Jeg kjenner jo på vondtene og kvalmen, men jeg får ikkefølelsen av å være gravid fordet om. Skal på ny ultralyd neste tirsdag, da er jeg så langt at et hjerte burde slå :D Gjør det det, vil jeg nok få litt mer følelse av at dette er virkelig. Var iallefall sånn sist :D

her får man ikke tidlig UL om det ikke er store problem eller andre ting som plager en. Sist dro eg til Oslo for å få det. Denne gangen tar jeg det som det kommer.

Jeg håper å få en tidlig UL, og regner nesten med at jeg får det for å fastsette hvor langt jeg har kommet og hva som kan forventes i forhold til plager med rygg og bekken. Og for å finne ut om det er en eller to ;)

Jeg har det litt som deg. Jeg hadde en liten følelse av det da vi var på ultralyd, men siden jeg bare var i uke 6, var det ikke mye vi fikk se. Jeg kjenner jo på vondtene og kvalmen, men jeg får ikkefølelsen av å være gravid fordet om. Skal på ny ultralyd neste tirsdag, da er jeg så langt at et hjerte burde slå :D Gjør det det, vil jeg nok få litt mer følelse av at dette er virkelig. Var iallefall sånn sist :D

Jeg gleder meg -veldig- til legetimen neste uke!
For jeg føler meg liksom bare vanlig nå...

Back
Topp