Når kommer feriepengene da?

PersilleLille

Glad i forumet
og får man feriepenger når man mottar støtte fra nav?[8|]

Ja, hvis du var under nav i fjor, så får du feriepenger. Men tror ikke det er 12%? (noen som et dette bedre enn meg?)
Og feriepengene kommer i juni [:)]

åh!!!
dette er herlig altså!!! Juni blir en fin fin måned[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Tanketrollet

Ja, hvis du var under nav i fjor, så får du feriepenger. Men tror ikke det er 12%? (noen som et dette bedre enn meg?)

Det avhenger jo av hva hvordan støtte hun får fra nav da[:)]
Jeg får AAP, og får ikke feriepenger. Men får to utbetalinger uten å bli trukket skatt..

ORIGINAL: _ChubbiNøff_

Jeg får AAP, og får ikke feriepenger. Men får to utbetalinger uten å bli trukket skatt..

får os, og stønader for alenemødre-

ORIGINAL: DeFørsteÅrene

ORIGINAL: _ChubbiNøff_

får os, og stønader for alenemødre-

da får du ikke feriepenger.

nav regner 10,2% av opptjeningsgrunnlaget i feriepenger. Og for sykepenger hvertfall får man utbetalt feriepengene i slutten på mai :)

Nav:
Har du mottatt sykepenger fra folketrygden, vil du i slutten av mai året etter motta feriepenger av sykepengene. Det ytes likevel bare feriepenger for de første 48 sykepengedagene i opptjeningsåret.
Feriepengene utgjør 10,2 prosent av de sykepengene som gir rett til feriepenger.

okei..har hatt lønn og i tillegg, og fått sykepenger, så da får jeg iallefall litt i feriepenger da[:D]

var sm fra feb og ut året i fjord,men det er jo stort tap for min del,for får bare feriepenger for 48 dager av de 320 dagene ca... skikkelig kjipt.

så bra skattepengene gikk godt i pluss!

Man får ikke mange tusen o feriepenger fra NAV, de utbetales en av de siste dagene i mai. Gjelder ikke de som får OS..

Back
Topp