når kommer dere

lenge til  er min plan.....
 
Egentlig har jeg ingen planer om å gi han mobil på veldig lenge, men det er nesten komisk at du spør for på lørdag kjøpte jeg kontantkort. Sambo har nemlig jobbab. og jeg har vanlig privat, men vil gjerne ha tråløs familie.
Så kom over en kontantpakke til 29,- så da kjøte jeg like gjerne den. For da kan jeg få TF. + at vi igjen kan bli venner med mamma, pappa og broren min som har en annen TF. Så da kan jeg ringe gratis til veldig mange.

Dette blir nok mobilen til Caspian en dag og nå har vi den jo, men det var jo ikke derfor jeg kjøpte den da. Men når han spør eller skal noe er det kanskje lettere å sende med han en mobil når den allerede ligger der.

Har forresten vært innom nett allerede og sperret den for alle innholdstjenester og slike ting, men uansett så er det bare kontantkort så ting begrenser seg jo automatisk.
 
Håper vi klarer å vente til hun er ti år! Minst!! Men vi får se, ennå er hun overhode ikke interessert i å snakke i tlf selv om hun jo snart er seks år. Broren på snart to år har dilla på tlf!
 
håper å vente med det en stund til, vet at søskenbanre hans på 7år har tlf men den blir bare brukt til tull og at han somler den bort så ofte,samme gjør ho som er 10år.
Så her så håper jeg vi kan drøye til at han minst er 10år eller eldre hvis mulig
 
Vi håper også på å vente til han er minst 10 år, det følger jo et visst ansvar med å ha egen telefon, så det er greit å se an hvor moden han blir etterhvert også[;)]
 
Har ingen aldersgrense. Kommer til å vente til jeg føler han er ansvarsfull nok til å ta vare på den.
 
Back
Topp