Når kommer dere til å ?

minirose

Forelsket i forumet
Når har dere tenkt til å kontakte jordmor/lege?
Og hva kommer dere evt til å gå til?

Jeg kommer nok bare til å gå til jordmor denne gangen, gikk litt til legen i begynnelsen sist, for da ante jeg jo ingenting om dette.. men det er jo liksom ikke annet legen gjør enn å se på urinprøva også er man ferdig. følte meg mer velkommen og tilfreds hos jordmor.
så får man bare ta de blodprøvene hos legen etterhvert..
men jeg blir nok venten til runde ute 12 tror jeg..

Hva tenker dere rundt det?

kommer til å gå hos begge men har bare kontaktet lege foreløpig. Får UL før uke 12 på helsesenteret :) Kontakter jordmor etter jeg har vært hos legen tenker jeg.

Kun jordmor denne gangen :) var litt hos lege sist.. Skal ha samme jordmor som sist! Hun er såå søt!! :D er vel rundt 10 uker når jeg skal til jordmor første gang :)

litt begge deler tror jeg..sist gikk jeg annenhver gang til lege og jordmor.
men denne gangen heller jeg mer til jordmora egentlig

Jeg har vært i kontakt med lege (i og med at jeg måler hcg) og skal på time der i mai. Bestiller man time til jordmor sjøl, eller får ma en tildelt eller? Jobben har også samarbeid med jordmor, så det blir vel mest samtaler med henne regner jeg med...? har ingen erfaringer med dette jeg :)

Jeg gikk kun til lege sist og kommer til å gå kun til lege denne gangen også. Føler ikke behovet for å gå til jordmor. Jeg finner jo den infoen jeg trenger selv, og jeg liker ikke å bli tatt på av andre heller, så her er det greit å kun gå til en lege som kun er interesert i fakta, blod og urin. Gikk 1 gang i måneden sist, så føler jeg fikk mer enn nok oppfølging der.

Kontakter i uke 5 for å starte med papirarbeid og blodprøver.

til jordmor, og skal dit uke 12-13....

Back
Topp