Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei!
Hvor lenge har man ømme pupper? Har hatt det i en ukes tid nå,venter mensen om nesten to uker.. Hvis jeg er gravid,hvor lenge er puppene ømme da? For nå begynner det å gi seg..
Mine ble ømme/vonde rett etter befruktning, begge gangene! Så det er mitt sikkreste tegn..gjorde ont å ha klær på seg, selv med bh [:@] Men det hører vell med [:D]
Jeg har ikke hatt ømme pupper verken i dette svangerskapet eller når jeg gikk med førstemann. Men jeg hadde sinnsykt såre brystvorter, kunne ikke dusje rett på de engang, enda mindre tørke meg med håndkle! Dette ga seg etter ca 12-13 uker tenker jeg...
Har ikke hatt noe særlig ømme bryster med de to første, men denne gangen var det de som fikk meg til å mistenke en graviditet. Kom med en gang og gav seg rundt uke 12, men har startet på igjen nå for en uke siden. (uke 38)[8D]
Her i huset er det vooonde brystvorter!! Ingen får nærme seg her i hvertfall. Dette kom noen dager etter befruktning. Trodde vonde bryster var et godt tegn, så her går jeg å funderer. [:)]
dere som har vondt i puppeluppene, er det like vondt hele tiden, eller kommer og går det? jeg selv har vondt i brystvortene, har hatt det i en uke. Så fra uke 3...
bukker og takker for alle svar[:)]
noen som kjente det ca samtidig som mensen skulle komme? venter mensen i dag eller i morra , men den følelsen jeg har i lysken / magen stemmer overhode ikke overens med mine mens symptomer...... det gjør derimot ømme bryster... har hatt denne smerten,strekken eller hva jeg skal kalle det-i lysken siden noen dager etter eggløsning. har aldri kjent det får så håpet er jo veldig høyt nå.
skuffelsen blir sikkert enda høyrer hvis mensen kommer i morra, men men
Jeg fikk ømme pupper to dager etter at jeg mener jeg skal ha hatt el, men ultralyden viste at jeg sannsynligvis hadde el nesten en uke før jeg trodde. Puppene blir ømme på en annen måte enn de pleier rett før mensen.