Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her!! Har såå lyst at fødselen skal starte av seg selv!!Åh, ikke jeg, jeg skyr jo igangsettelse som pesten
Det er en fin tid fremover! Alltid koselig og spennende når man går inn i de siste ukene før termin...Vi bør opprette en fødetråd om et par uker?

Helt sprøtt! Det var jo nettopp sommerferie?!Samme her!! Har såå lyst at fødselen skal starte av seg selv!!
Veldig spennende og fin tid, nyter hver dag som gravid
Fødetråd må vi hahelt sprøtt at vi er der, allerede!!
![]()
Ikke sant!! Føler ikke jeg har vært gravid såå lengeHelt sprøtt! Det var jo nettopp sommerferie?!

Sist gikk vannet 38+3, så venter i spenning nå! Ene legen ville sette meg i gang i uke 38, men hun i dag mente at det var det ingen grunn til. Så får forberede meg på å gå helt til terminventer og gleder meg
![]()
Dere har sikkert ikke så veldig mange uker igjen da, så spennendeKommer sannsynligvis noen uker før terminBlir satt i gang pga. svangerskapsdiabetes

Hvilken størrelse var storesøster og når ble hun født?Skal på vekstkontroll om 8 dager, og da håper jeg vi får vite om det blir igangsettelse eller ikke. Om bebis ligger an til å bli like stor som stor storesøster, blir jeg mest sannsynlig satt i gang i uke 38, som er slutten av oktober. Spennende tider!!!![]()
Hun var 4520 og født til terminHvilken størrelse var storesøster og når ble hun født?her er det +14% foreløpig
![]()
Spennende. Her var storesøster +23% når hun var født og var 4165 gr. Hun ble også født to uker før termin.Hun var 4520 og født til terminDet er ikke uvanlig at barn blir større med hver fødsel, men selvfølgelig ikke helt sikkert så klart. Så vi får se! Har du vært på vekstkontroll og hvordan blir du fulgt opp frem mot fødsel?
![]()
har fått beskjed om at jeg fint kan gå til termin hvis det ikke blir over 20%.Ikke sant! Man blir jo litt ekstra spent!Spennende. Her var storesøster +23% når hun var født og var 4165 gr. Hun ble også født to uker før termin.
Ja, har vært på to vekstkontroller. Skal på en ny en neste uke, blir spennende om babyen har gjort et hopp da. Det gjorde storesøsterhar fått beskjed om at jeg fint kan gå til termin hvis det ikke blir over 20%.
Har så lyst til å få oppleve vbac