Når kom

Trøttheten kom med én gang. Faktisk før ikm også. Kvalmen har jeg kun kjent i form av en mer eller mindre konstant uggenhet/sulthetsfølelse, som jeg tror jeg må ha kjent siden ikm. Spent på om kvalmen tar seg opp

Trøttheten kom rundt uke 5...kvalmen kom snikende ca samtidig, og virker ikke til å ville gi seg heller:wtf::wtf::wtf::wtf:

Trøttheten kom med en gang, noen dager før forventet mens. Kvalmen kom gradvis fra 5+5. Nå, 6+4, er den intens og hele dagen...

Trøttheten kom med en gang, noen dager før forventet mens. Kvalmen kom gradvis fra 5+5. Nå, 6+4, er den intens og hele dagen...
Trøttheten kom rundt uke 5...kvalmen kom snikende ca samtidig, og virker ikke til å ville gi seg heller:wtf::wtf::wtf::wtf:
Ooooff! Håper dere er over det verste snart! Mener å huske den kom rundt uke 6 her sist og er 5+0 nå så mildt sagt nervepirrende dager nå :nailbiting:

Trøtthet mellom uke 4 og 5...kvalme kom ca 5+4...6+1 no ,og er både kvalm og trøtt:hilarious:

Trøttheten kom 3-4 dager før IKM,og har blitt mer eller mindre erstattet av kvalmen. Er fortsatt trøtt og sliten,men det regner jeg med også er fordi jeg får i meg så lite mat :p

kvalmen kom i uke 6, og er i fullt driv enda :meh: er 8+1

Ikke fult den samme ulidelige trøttheten denne gangen egentlig.
men kvalmen: 6+0:blackeye:

Kvalme og trøtthet kom begge to i slutten av uke 5.. skjønner ikke hvordan jeg skal Holde ut:yuck:

Er 5+0 no, og trøttheita kom for 3-4 dagar sidan og er aukande. I går sov eg ein time på sofaen, og i dag måtte eg legge meg nedpå litt etter dusj. Skulle duppe 20 min, sov i over halvannan time. I tillegg sovna eg i bilen litt seinare medan mannen og dottera mi handla :dead:
Kvalme har eg ikkje kjent skikkeleg enno, meir litt periodevis uggen og må liksom svelge unna spytt. Skulle jo ønske at eg var superkvalm, for eg treng bevis på at ting skjer i kroppen min. Har mista tre gongar siste fire åra, og er veldig engstelig for at det skal skje no også.

Her å, kvalm og trøtt om hverandre! Føler jeg bare eksisterer nå:p

Jaaa...hadde lyst å legge meg til å sove på sofaen på jobb i dag,men det funker dårlig i barnehage:hilarious: Ellers klarte eg å ta på ein unge klærene til en annen..såååe...hodet henger ikke heilt med...haha

Kvalme snikende starten av uke 4, trøtthet uka etterpå. Begge dele økte på frem til ca uke 7, virker å ha stabilisert seg den siste uka. Er nå 8+0

Er i uke 5 nå, merker trøttheten veldig nå, så trøtt, kvalmen har holdt seg unna, håper det fortsetter slik. :happy:

Back
Topp