Når kom trettheten?

Begynte i uke 4, fortsatt stuptrøtt :o

7+0 og jeg er STUPtrøtt.. kan sove 2 timer på sofaen, og våkner og er trøtt igjen -.- jeg vil ha overskudd :-P

Det er så kjedelig å være så trøtt :( er ellers helt frisk, ingen kvalme eller noe - har lyst å trene, fikse i huset, gå lange turer med hunden ... Men klare ingenting pga en trøtthet jeg aldri har kjent før!! Merkelig altså :) er 6+4 og vært trøtt fra dag 1:)

7+0 og jeg er STUPtrøtt.. kan sove 2 timer på sofaen, og våkner og er trøtt igjen -.- jeg vil ha overskudd :-P
Uke 4, fortsatt like trøtt :) Tar 2-3 powernaps til dagen:) Er 6+6 :)
Begynte i uke 4, fortsatt stuptrøtt :o
Rundt uke 6 her også
Fra begynnelsen av, men ble skikkelig ille etter 6 uker :(
Hjelpede meg, har ikke mulighet til å bli mer trøtt altså :P Har ikke tid til å hvile, så går rundt å slenger :P

Er også utrolig trøtt for tiden, i dag sovnet jeg på sofaen etter jeg hadde levert ungene. Og kjenner nå at jeg er stuptrøtt igjen. Gjesper hele tiden.
Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve på jobb fremover.

Er 7+0

Prøvd å lese til eksamen de siste dagene, men har bare sovnet på sofaen i stedet, igjen og igjen :o Så, litt trøtt for tiden ja ;) Og bare 4 uker på vei :p

Jeg sovnet på jobb foran PCen. Måtte gå meg en tur for å våkne. :p Dette var i uke 4

Altså det kan ikke bli verre for da kommer jeg ikke til å funke i det hele tatt!

Back
Topp