Når kom mens etter ovitrelle og totalfrys?

Kelsey

Gift med forumet
Assistert-jentene
Juliknøttene 2022
Snøfnuggene 2025 ❄️
Jeg tok ovitrelle, men det endte med totalfrys. Tar derfor ikke progesteron eller andre medisiner enn blodfortynnende nå.

Kan jeg forvente normal lengde på lutealfasen?

Jeg brukte Ovitrelle og hadde totalfrys. Jeg fikk mensen 10 dager etter uttak, sluttet med progesteronstøtte 3 dager etter uttaket:happy:

Jeg mener å huske at jeg fikk mensen 11 dager etter uttak.
Skulle hatt innsett dag 5, men det var ingenting å sette inn, så sluttet med progesteron (Cyclogest) samme dag.
Mensen kom 6 dager etter at jeg sluttet på progesteron, så litt kort lutealfase..

På mitt avbrutte forsøk begynte jeg å spotte sånn 8 dager etter uttak. Så det kom ganske fort etterpå. Jeg hadde da tatt Ovitrelle til eggløsnings sprøyte og tatt Cyclogest i dagene etter uttak fram til beskjed om at alle egga falt fra.

Jeg tok ovitrelle, men det endte med totalfrys. Tar derfor ikke progesteron eller andre medisiner enn blodfortynnende nå.

Kan jeg forvente normal lengde på lutealfasen?

Jeg skulle ha innsett dag 3, men pga overstimulering ble det frys. Sluttet da på progesteron. Fikk mensen ca. En uke etter at jeg sluttet på det.
Legen sa til meg de fleste får blødning ca. 1 uke etter at man slutter med progesteron.

Jeg fikk mensen ca 8 dager etter uttak mener jeg. Det var en vanlig mens. Det ble totalfrys pga lett overstimulering (16 egg ut). Syklusen etterpå ble kraftig forsinket, og ultralyden viste ingen follikler i vekst og tynn slimhinne. Tror den syklusen ble forskjøvet med rundt 14 dager. De sa det var vanlig ved så mange egg ut fordi kroppen går litt i sjokk, så vær forberedt på at det kan skje! Så jeg fikk ikke innsett før syklusen etter det igjen.

Håper formen din er bra og at dere ender med noe på frys :)

Jeg fikk mensen ca 8 dager etter uttak mener jeg. Det var en vanlig mens. Det ble totalfrys pga lett overstimulering (16 egg ut). Syklusen etterpå ble kraftig forsinket, og ultralyden viste ingen follikler i vekst og tynn slimhinne. Tror den syklusen ble forskjøvet med rundt 14 dager. De sa det var vanlig ved så mange egg ut fordi kroppen går litt i sjokk, så vær forberedt på at det kan skje! Så jeg fikk ikke innsett før syklusen etter det igjen.

Håper formen din er bra og at dere ender med noe på frys :)

Ok, da skal jeg være forberedt på at neste syklus muligens blir rar. Det blir enten innsett eller ny ivf runde syklusen etter det, og vil helst bare komme i gang. Det er så kjedelig med all denne ventingen :hungover:

Tusen takk, formen blir sakte men sikkert bedre. Hadde ikke følt meg i form til innsett i morgen, så var helt riktig med totalfrys, men likevel surt :p

Jeg venter på mens etter ovitrelle og uttak forrige onsdag, ikke kommet enda :)

Må du også ha pausemåned etter mensen kommer, eller får du innsett eller ny runde med hormoner med en gang?

Jeg venter på mens etter ovitrelle og uttak forrige onsdag, ikke kommet enda :)

Må du også ha pausemåned etter mensen kommer, eller får du innsett eller ny runde med hormoner med en gang?

Må ha pausesyklus, så får jeg innsett :)

Virker som de fleste offentlige klinikker krever den pausesyklusen. Kjedelig med den ventingen! Forbereder meg pånat det sikkert både blir sen mensen og så lang syklus etter der. :p

Håper du slipper å vente for lenge på ny oppstart!

Må ha pausesyklus, så får jeg innsett :)

Virker som de fleste offentlige klinikker krever den pausesyklusen. Kjedelig med den ventingen! Forbereder meg pånat det sikkert både blir sen mensen og så lang syklus etter der. :p

Håper du slipper å vente for lenge på ny oppstart!

Ja, det er grusomt kjedelig :( Og som du sier, skikkelig typisk at mensen blir sen og at syklusen blir lang.... Er ikke bare bare dette her :joyful:

Min kom i dag, dag 12. Vanligvis kommer den dag 15 og en sjeldent gang på dag 14. Fint å slippe å vente så lenge :)

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp