Når kom melka?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
I hvilken uke i svangerskapet merket dere at melka kom? :)

Fikk melk etter fødsel :) Råmelka var der men produksjonen satte ikke i gang før ca et halvt døgn etter fødsel.

Fått råmelk tidlig begge ganger, med storebror ca uke 12 (tror jeg) og denne gangen før positiv test (ca uke 4).

Ble satt i gang med begge, kom da:)

Kom ikke ordentlig før halvannen uke etter fødsel

kom ikke med vesla..

Den kom under/rett etter fødsel. Hadde ingen melk under svangerskapet, men hadde melk til første amming etter fødsel.

merket det ikke i svangerskapet, men der var overflod bare noen timer etter hun var født. Dessverre ville ikke hun hekte seg fast, og skjold var fyfy fikk jeg beskjed om. (jeg hadde ikke selv, så hadde måttet fått låne med sykehuset i starten, og det fikk jeg ikke). Etter ei uke fikk jeg heftig betennelse og full stopp med kjempespreng. Reiste på sykehuset,da jeg prøvde å pumpe i en time uten så mye som en dråpe. De fikk ikke til noe de heller, så da måtte hun ha mme. Melka kom ikke ut før etter over ei uke, og jeg trodde faktisk jeg skulle sprekke :( Så etter maaaaange runder med meg selv og helsesøster fant vi ut av vi fortsatte på 100% mme :/ Neste gang skal jeg ikke forlate sykehuset før babyen helter på.. skjold eller ikke.. da er det ingen kjære mor :P

Kom tre dager etter fødselen med første, nå har det lekket litt fra ene puppen siden uke 36.. Men det er jo råmelk :)

Back
Topp