Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har begynt å få en søt liten kul.
Fikk den vel for en uke siden. Er nå litt over 14 uker, og det er min andre graviditet da.
Så den kommer nok hos deg snart også!
Er førstegangsgravid og i uke 15. Jeg har litt polstring fra før og føler meg forløpig bare fetere Klarer ikke å holde inn magen lenger blant snnet. Men har fått en hard kul nederst som jeg og samboer kjenner godt Gleder meg til å få ordentlig babymage!
Med første kom magen sent, rundt uke 20-25, nå er jeg 15-0 og har ikke noe særlig mage. Kjenner den er litt hard rett over trusekanten, men ikke noe særlig synlig. Jeg bruker bare tights og mammabukser, men har vært så oppblåst og gjør vondt når jeans trykker på magen.
Er førstegangs. Min poppa ganske bra fram i uke 14. Nå er jeg 16+4 og tydelig babymage,akkurat der nå at det begynner å bli hyggelig å vise den (mindre tvil om det bare er mer flesk eller baby)
I uke 18 kunne jeg i første svangerskap se en tydelig liten kul på magen. 2. Gang kunne jeg se antydning til mage i uke 17, denne gangen er det veldig opp ogned. En dag stor høy struttemage og dagen etter ikke noe mage og er 17+ 1 ca i dag...
Første gang var det såvidt det vistes noe rundt ordinær ultralyd, magen kom først etter uke 20. Andre gang kom magen tidlig, hadde skikkelig mage allerede på ordinær ultralyd. Denne gangen er magen nettopp begynt å vises, er 15 uker i dag.