Når kom magen med nummer 4?

mortilmange

Forelsket i forumet
Septemberskattene 2023
Oktoberfest 2024 ❤️
Noen med fjerdemann på vei eller med fire (flere) barn som husker når magen kom?

Jeg har aldri fått mage særlig tidlig, vet at det kun er én baby, og at oppblåstheten nok spiller meg et puss, men syns magen er vanskelig å holde inne helt flat også..

Uke 6 :hilarious: :p Nå er jeg 13+1 og det er en veldig tydelig gravidmage. Synes til og med litt under de store genserne jeg brukte fra uke 6 for å skjule det. Er jeg steder det ikke passer seg å bruke joggeklær nå ser alle at jeg er gravid, er egentlig helt flat til vanlig. Skulle tro jeg bærte trillinger, men vært på 3 ul hittil og er bare 1:wacky:

Uke 6 ish her også :hilarious: i uke 10 så det ut som om jeg var halvveis i svangerskapet. Veksten har selvsagt stagnert litt nå, men er straks 16 uker, og ser ganske gravid ut. :p

Altså. Luft og sånt spiller mye rolle, men organene flyttet tidlig på seg og livmoren blir fortere større. I tillegg er de "holde igjen magen" musklene og ligamentene ganske slappe etter flere svangerskap, så.. da synes det tidlig.. :)

Back
Topp