Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hadde en liten bump som jeg merka godt selv allerede ved 8-10 uker mener jeg, men ikke som andre la merke til. Er slank og har flat mage fra før. Denne gangen (nr.3) synes jeg det er enda tydeligere og tror jeg ville blitt avslørt dersom jeg hadde gått med inntilsittende klær. Jeg er mellom 9 og 10 uker.
På meg har det vært forskjell på om jeg venter gutt eller jente, med 1 fikk jeg faktisk ikke mage før siste mnd. Nr 2 var gutt kom magen tidlig i uke 11-12 så ble jeg spurt om jeg var gravid, 3 var jente kom ikke gravid magen før uke 20. Med 4 var gutt kom magen rundt samme tid som sv.skap nr 2 som også var en gutt. Blir spennende og se denne gangen
Med storesøster kom magen ganske tidlig. Var vel rundt uke 12 eller noe. Nå er jeg bare oppblåst å har bytta til gravidbukser ettersom jeg blir så kvalm av å ha bukselinningen over magen.
Med nr to kom magen da jeg var rundt 21 uker. Ingen kunne se at jeg var gravid før det. Riktignok fikk jeg mage tidlig, men det var bare forbigående - mye luft!
Venter nr. 2 nå. Sliter VELDIG med å skjule den. 8+3 i dag. Livmoren kjennes også allerede nokså godt. Av erfaring fra forrige svangerskap, har jeg anatomi som gjør at magen kommer fort.
Venter min nr 2 nå og er 5+5 og har allerede mage Men det er nok fordi jeg er veldig oppblåst. Etter jeg har spist ser det ut som jeg er 5 måneder på vei
Jeg har litt ekstra polstring, så jeg ser ganske gravid ut. Hjelper ikke at jeg har slanka ansiktet og armene de siste ukene. Mamma sier det var det hun så, da hun spurte hvor langt på vei jeg var. Smal-månan som det heter her i nord.