Når kom magen med førstemann?

Cookies

Forelsket i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg lengter etter at magen skal se ut som en gravidmage. Foreløpig synes jeg at jeg bare ser oppblåst ut.
Kjenner den godt under navelen når jeg ligger på ryggen men den synes ikke så godt for folk som ikke vet enda.
Når fikk du mage med førstemann?

Tror vi damer er da veldig forskjellige! Er jo førstegangs, jeg også, men jeg fikk en synlig kule allerede i uke 9. Bærer da på to. Er nå 16+0 (om to timer), og møtte ei med like stor mage i dag. Hun var i uke 30 med én baby i magen. :laughing001

Må vi vente så lenge? Ånei:hilarious:
Kommer nok helt an på kroppen din og hvordan du bærer. Venninna mi måtte ut og kjøpe gravidbukser i uke 6 eller noe, og var større enn jeg noen gang ble rundt uke 25. Førstegangs hun og, altså.

Jeg har tenkt min kom så seint fordi jeg har rette hofter og lang overkropp i forhold til beina. Er 169 høy. Men hvem vet. Hun venninna mi er mye høyere enn meg og har breiere hofter, så det hadde ikke så mye å si der.

Fikk gravidmage i uke 22 med første. Kunne skjule det frem til da :) denne gang ser jeg helt lik ut enda, men ser og kjenner klumpen når jeg ligger på magen er nå i uke 17 så ingen ser at jeg er gravid :)

Kommer nok helt an på kroppen din og hvordan du bærer. Venninna mi måtte ut og kjøpe gravidbukser i uke 6 eller noe, og var større enn jeg noen gang ble rundt uke 25. Førstegangs hun og, altså.

Jeg har tenkt min kom så seint fordi jeg har rette hofter og lang overkropp i forhold til beina. Er 169 høy. Men hvem vet. Hun venninna mi er mye høyere enn meg og har breiere hofter, så det hadde ikke så mye å si der.

Stemmer jo det selvfølgelig. Har begynt å få en minikul, men kjenner jo at selve livmora fortsatt er langt nede/inne i kroppen.

Jeg er lav og var ganske tynn før nummer 1. Når jeg ser på bilder nå så ser jeg at magen kom sånn i uke 17, men da så jeg fremdeles tynnere ut enn nå. Den poppet vel i uke 20 tror jeg :)

Jeg har lang overkropp, og en unge som lå nærmest loddrett inn mot ryggen. Det syntes vel ikke at jeg var gravid før jeg var passert 6 mnd og vel så det, og selv da syntes det ikke om jeg hadde jakke eller litt omfangsrik genser på meg. Naboene trodde jeg var barnevakt da jeg dukket opp med barnevogn, de nektet tro jeg hadde vært gravid..

Denne gangen så jeg gravid ut allerede i uke 6-7, da ble jeg så sinnsykt oppblåst. Så det er bare luft foreløpig, babyen er jo bare en liten klump og livmoren når knapt halvveis opp til magen. Men ser like stor ut som da jeg var 6 mnd på vei sist... hurra...

Begynte å vises rundt uke 17-18 om jeg hadde klær som liksom framhevet det. Kunne greit skjule det til 5 mnd. Men denne gangen var det ingen vits i å å prøve og holde det skjult etter uke 12. Men så har den den liksom stagnert der :P

Kjente den selv i uke 10, men kom vel kanskje i uke 16 litt mer. Fra uke 24 kom magen skikkelig :)

Var såvidt i uke 20 sist, da man kunne se en liten bomp.
Ikke noe særlig mage nå enda i uke 16

Takk for alle svar :) Skjønner jeg må smøre meg med liiiitt mer tålmodighet. Er bare 16 uker og gleder meg både til å kjenne liv og at det virkelig synes at jeg er gravid :)

Sniker
Det er kjempe forskjell fra person til person. Jeg er førstegangs og fikk gratulasjoner fra ukjente på jobb allerede i uke 14/15. Har en kollega som er tre uker kortere enn meg, og selv i uke 20 kunne jeg ikke se en gravidmage hos hu selv om jeg visste det ;) Begge er førstegangs og ca lik bygning :)

Fikk jo gradvis mer og mer mage med nr 1, men magemusklene holdt bra igjen da. Kom vel sånn at folk såg d var gravidmagen i uke 21/22 sist. Denne gangen kunne flere se at d var gravidmagen fra uke 14, og nå i uke 18 er det en skikkelig kule og ingen som lurer lenger :playful:

Back
Topp