Når kom magen hos dere?

Lisaa1234

Elsker forumet
Selv gikk jeg fra oppblåst mage til liten babykul rundt uke 12 (bare synlig for meg selv). Er slank og lav fra før. Har de siste ukene begynnt å få kommentarer på magen nå fra de som vet at jeg er gravid og noen spørsmål fra folk som ikke visste.
Magen er altså godt synlig nå (18+5).
Gleder meg til å bli enda større.
Første barn forresten.

Når tittet deres mager frem? Og når fikk dere første kommentarer fra andre?

Selv gikk jeg fra oppblåst mage til liten babykul rundt uke 12 (bare synlig for meg selv). Er slank og lav fra før. Har de siste ukene begynnt å få kommentarer på magen nå fra de som vet at jeg er gravid og noen spørsmål fra folk som ikke visste.
Magen er altså godt synlig nå (18+5).
Gleder meg til å bli enda større.
Første barn forresten.

Når tittet deres mager frem? Og når fikk dere første kommentarer fra andre?

Var oppblåst lenge, fra uke 12 sank det liksom. Nå er det ikke store greiene ift hvor langt jeg er på vei, 18 uker i morgen.

Her ser man bare gravidkulen når jeg har kynnere, utenom det har jeg bare fått større midjemål og ser så forstoppet ut som jeg er :eek:

Er rett over 18 uker nå, magen kom så det er synlig - for de som kjenner meg og husker kroppsfasongen min - den siste uken. Andre er kanskje vært mer usikre på om det var baby eller om jeg er en av de som nesten bare lagrer fett i mageområdet. :p Har sett det selv litt før det, men bare så vidt da.

De siste to dagene har jeg vært mindre oppblåst og føler vel egentlig at magen kom da [emoji14] så har vel vært der en stund bare under mye luft [emoji14]
Krysser fingra for at fordøyelsen fortsetter å oppføre seg sånn som dette og at magen vokser fort :D
Er 15+3 idag :)

Jeg fikk kommentarer fra uke 6-7, jeg.. Det er helt sant! Veldig oppblåst, men gikk bare rett over i ordentlig babykul, og jeg har ganske så stor mage. Men det er jo to, da..

Fra uke 10 var det mye luft, og fra uke 14 måtte jeg ha gravidbukse for magen stod rett ut. Nå er jeg i uke 18 og føler vel at den er nesten helt flat igjen:wideyed: Mye lettere å skjule det nå enn det var for noen uker siden.

Jeg så veldig gravid ut fra uke 10 omtrent fordi jeg var så veldig oppblåst, så roet det seg litt ned, men da kom baby magen så synes egentlig godt nå i uke 17 [emoji5] Men ingen som har sagt noe før jeg fortalte det, de har nok lurt på om jeg bare la veldig på meg eller om jeg faktisk var gravid [emoji23][emoji85]

Jeg har like stor mage nå (17+4) som jeg hadde da jeg var 26 uker på vei med førstemann, mange som tror jeg nærmer meg termin når de ser meg :laughing002 fikk tydelig babykul rundt uke 11!

E i uke 18+ 5 i dag og ingen babykul i sikte kan fint bruke mine vanlige bukse enda. Får masse kritikk fra folk rundt me om at e ikke har fått mage enda og at d umulig kan være sunt for verken meg eller barne. Men e kan ikke så mye for d når e ha slete me ekstrem svangerskaps kvalme siden uke 8, og ver under behandling fra uke 9- 17.

Har fått en liten kul, og synes selv at den synes veldig godt. Jeg har akkurat begynt i ny jobb, og har nå i det siste begynt å si det til kollegaer på jobben. Det har ikke vært hemmelig frem til nå, men det er heller ingen som har vist det, bortsett fra sjefen. Så i passende anledninger har jeg fortalt det, og mange har faktisk sagt at de synes at jeg ser gravid ut, men at de ikke turte å spørre enda. Og det er mange som har kviet seg enda mer for å spørre i og med at jeg har en gutt på kun 9 mnd fra før, så de tror kanskje at magen henger litt igjen fra svangerskapet med han.

Begynte å få en liten babykul rundt uke 12, men nå de siste par ukene vokser den som bare det! Er nå 19+2, og det er ikke vanskelig å se at jeg er gravid for å si det sånn.
Er jeg som min mor, kommer jeg til å se ut som en hval til slutt, helt ærlig! :laughing005

Back
Topp