Når kom kvalmen?

Når kom kvalmen?

• 4+0/4+6

Votes: 9 11,8%
  • 5+0/5+6

Votes: 33 43,4%
  • 6+0/6+6

Votes: 20 26,3%
  • 7+0/7+6

Votes: 8 10,5%
  • 8+0/8+8

Votes: 1 1,3%
  • Annet

Votes: 5 6,6%

• Antall som har svart
    76

B82

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
❤ Aprilbarna19 ❤
Februarhjertene 2025
Spennende å se.. :dummy:

5+2, to dager før julaften så det har vært ei kjip jul matmessig :p

Har ikke vært så kvalm egentlig, kun kastet opp 3 ganger, var rundt uke 7 første gangen.

Kvalmen kom ca i uke 4 og har økt på, den siste uken (er nå 6+1) har den tatt seg opp og varer hele dagen. Kaster ikke opp, bare brekker meg. Tanken på mat gjør meg enda kvalmere, så sliter med å finne noe jeg har lyst på og sliter med å spise

Foreløpig ingenting enda, 6+3 i dag, var ikke kvalm en dag med førstemann heller, så håper jeg slipper unna :happy:

Ja, rundt uke 6 her og. Forventa det ikke, aldri vært plaget med kvalme i tidligere svangerskap. Nå er jeg kvalm hele daaaagen!

Jeg var sinnsykt kvalm fra uke 3 og noe. Men nå begynner den å avta. Uke 10 nå. :smiley-bounce016

Jeg var sinnsykt kvalm fra uke 3 og noe. Men nå begynner den å avta. Uke 10 nå. :smiley-bounce016

Da er det håp for meg også:hello2 Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har vært sykt dårlig siden starten av uke fire. Er også vippet inn i uke ti nå:pale

Da er det håp for meg også:hello2 Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har vært sykt dårlig siden starten av uke fire. Er også vippet inn i uke ti nå:pale
Jeg var så dårlig så tidlig at jeg måtte jo faktisk sjekke om det var gjemt seg to inni der. :sorry::p:D Men ultralyd i uke åtte sa at det bare var en. Jeg er fortsatt småuggen. Men ikke like dårlig som jeg var. Så føler dette bare blir bedre og bedre. :D

Back
Topp