Når kom kvalmen ?

Gravidmednr.4

Betatt av forumet
Vårspirene 2021
Vet ikke om det er blitt laget en tråd om det før, men..

Hvilken uke kom kvalmen hos deg?
Jeg husker at jeg var noen uker på vei sist gang jeg ble kvalm over natten. Men ikke eksakt når..

Er nå 5+4 og er kun litt uggen når jeg er sliten, Og kan våkne om natten å være kvalm, men det går over til jeg står opp. ellers bare ømme pupper og kranglete bekken..
Venter liksom bare på den berømte kvalmen.. o_O
 
Vet ikke om det er blitt laget en tråd om det før, men..

Hvilken uke kom kvalmen hos deg?
Jeg husker at jeg var noen uker på vei sist gang jeg ble kvalm over natten. Men ikke eksakt når..

Er nå 5+4 og er kun litt uggen når jeg er sliten, Og kan våkne om natten å være kvalm, men det går over til jeg står opp. ellers bare ømme pupper og kranglete bekken..
Venter liksom bare på den berømte kvalmen.. o_O
Har fremdeles til gode å kjenne på den skikkelige kvalmen, jeg! Er 8+4 nå.. Fikk den aldri med datteren min heller. Kan jo hende du er heldig! :)
 
Jeg er 9+2 og har ikke vært kvalm i det heletatt. Kun uggen noen ganger når jeg står og går rundt en stund, eller når jeg er for mett.
Mamma var ikke kvalm med noen av oss og vi er 3, så går an å unngå kvalmen også ;)
 
Har fremdeles til gode å kjenne på den skikkelige kvalmen, jeg! Er 8+4 nå.. Fikk den aldri med datteren min heller. Kan jo hende du er heldig! :)
Jaa, er jo lov å håpe at jeg slipper :D men så har jeg lest det er et godt tegn å være kvalm.. blir paranoid av all lesingen kjenner jeg... :facepalm:
Husker at jeg var mye dårligere når jeg gikk med datteren min, enn med sønnen mi. Så.. visst ikke kvalmen viser seg snart så kanskje det er en sammenhengo_O

men kan man ha andre symptomer når det er en annen barnefar..? Eller?kanskke dumt spørsmål :hilarious:
 
Jaa, er jo lov å håpe at jeg slipper :D men så har jeg lest det er et godt tegn å være kvalm.. blir paranoid av all lesingen kjenner jeg... :facepalm:
Husker at jeg var mye dårligere når jeg gikk med datteren min, enn med sønnen mi. Så.. visst ikke kvalmen viser seg snart så kanskje det er en sammenhengo_O

men kan man ha andre symptomer når det er en annen barnefar..? Eller?kanskke dumt spørsmål :hilarious:
Alle svangerskap er jo forskjellig :p så Joda! Haha! :hilarious:
 
Jeg er 5+1 i dag. I forrige uke var jeg i bedre form, er mye mer uggen nå fra 5+0 begynte jeg å merke det. Kjenner at jeg er uggen og har kvalmen i halsen. Kaster ikke opp. Glad jeg er kvalm, synes det er betryggende...
 
Uke 6 kom den!! Kom litt senere i mine to forrige svangerskap. Og er mye heftigere tredje runde. Håper bare ikke den varer lengre óg!
 
Uggen heilt sidan positiv test, men kom for fullt (og tok med sin faste følgesvenn, spyinga) i overgang mellom veke 5-6. Feira 1 veke med spying kvar dag, ju-fucking-hu...
 
Kvalmen kom før ikm og va verst rundt ikm (er vane med å være kvalmen da), nå er den av og på. Verst på morgen, kveld og natt. Har og ekstremt ømme pupper og veldig kranglete bekken
 
Min har ikke kommet enda 6+0. Kan føle meg litt uggen hvis jeg ikke får spist. Jeg håper jeg slipper. Sist jeg gikk med sønnen min var jeg skikkelig kvalm i 12 uker :hungover:
 
Husker ikke når den kom i forrige sv.skap, men den kom tidlig og varte nesten helt fram til fødsel:hungover: hadde håpa å slippe unna nå, men den kom som lyn fra klar himmel 7+0:yuck: er så kvalm nå at jeg nesten ikke fungerer og kvalmestillende hjelper heller ikke..
 
Her begynte det tidlig, allerede uke 5 denne gang. Det er enda ikke blitt like ille som forrige gang, men er såpass innimellom at jeg blir helt handlingslammet.. (uke7 nå)
Sist begynte det i uke 7 og økte på frem til stopp i uke 15. Var 100% Sm over en mnd. Håper jeg slipper det nå!
 
Forrige gang kom det i uke 6+ noen dager. Denne gangen er jeg allerede uggen og kvalm i imellom,men det ordner seg foreløpig med mat. Er 5+4
 
Back
Topp