Når kom kvalmen?

Sia

Forelsket i forumet
Jeg er 4+1 og har ikke kjent noe til kvalme hittil, men det er kanskje tidlig og kan selvsagt hende det kommer.

Så jeg lurer derfor på: Når ble du kvalm?

Jeg er 4+1 og har ikke kjent noe til kvalme hittil, men det er kanskje tidlig og kan selvsagt hende det kommer.

Sniker litt fra februar :p
Jeg var bare småkvalm i sånn 5 min om gangen, ganske sporadisk fra rundt uke 5. Ble ordentlig kvalm i uke 8, da var det hver dag i varierende grad frem til uke 15/16. Nå blir jeg bare kvalm av spesielle lukter. Har aldri kasta opp ;)

Det er veldig individuelt når kvalmen kommer(hvis den i det hele tatt kommer), men det er nok kanskje litt tidlig med 4+1. Kvalmen kom forsiktig snikende ca. 6+0 hos meg. Er 7+0 i dag, og nå har den slått ut for fullt:hungover:

Ja det var det jeg tenkte også, at det kanskje er litt for tidlig enda. Huff da kan det brått hende den kommer da[emoji85]

Kom allerede 3+0 her, en uke før jeg testet :meh:
Var sånn jeg mistenkte graviditet!

Med første var jeg ikke kvalm en dag, så fingers crossed:D

Kvalmen starta 1 og ei halv uke før ikm . Spydde på ikm. Har igrunn bare blitt verre og verre

Sniker fra desember.

Egentlig aldri :) Jeg var småuggen et par dager men det var alt.

Kom gradvis mer og mer snikende i uke 5-6 og i full blomst i uke 7

Kom så smått snikende i helga, og for fullt i dag 6+0! ‍♀️

Kvalmen kom som kasta over meg rundt 5+4 begge gangene.. litt småuggen et par dager før:) kvalmen hang i til rundt uke 16 sist, så er spent denne gangen..:hungover:

Grunn til jeg tok gtest da jeg gjorde var for jeg ble skikkelig kvalm.. det fortsatt ca en uke, men ikke vært noe kvalm etter det.. 6+1 idag

Det varierer veldig fra person til person, ikke alle får kvalmen å noen har kvalmen i slutten å noen gjennom hele svangerskapet.

Jeg hadde litt kvalme i starten av svangerskapet, hang over doskåla 4-5 ganger, etter heg var en måned på vei ga det seg hos meg. Du får bare krysse fingrene for at du slepper kvalmen du :p

Jeg var kvalm fra uke 4 til midten av uke 7. Er 8+0 i dag, og håper kvalmen holder seg unna resten av svangerskapet! Selv om den ble erstattet med halsbrann, men det kan jeg ihvertfall ta noe for å bli bedre :angryfire

Back
Topp