Når kom kvalmen?

havfrøken

Glad i forumet
Jeg er 6+0 idag og har enda ikke hatt noe særlig ubehag.
Dere som er kvalme, når kom kvalmen? Har lest på diverse apper at den vanligvis kommer rundt uke 6-7. Så jeg venter hver dag [emoji6]

Jeg var kvalm fra ikm ca, så ga det seg litt uka etter. Så slo den til for fullt igjen på slutten av uke 6. 9+2 nå, og kaster opp daglig.

Jeg er nå 9+4 uker på vei. Men jeg har ikke vært særlig mye kvalm enda heller. Var litt kvalm på kveldstid et par dager rundt uke 7, men det har ikke vært noe nevneverdig plagsomt. [emoji4]

Er 5+6, og først idag fikk jeg en liten periode hvor jeg var særdeles kvalm. Var på butikken også, så ble ikke mye jeg fikk handlet [emoji28] gikk heldigvis over etter en stund.

Hadde første dag med ordentlig kvalme på lørdag, var da 7+6. Etter det har jeg vært tidvis kvalm, men mere uvel. Dette med kvalme kan visst være veldig ulikt fra kvinne til kvinne

Takk for gode svar alle sammen[emoji1317] da virker det ihvertfall helt normalt at jeg ikke har merket den ennå [emoji5] blir jo litt bekymret når jeg har så få symptomer, men bør vel egentlig være glad. Større sjanse for at kvalmen dukker opp de nærmeste dagene.

Back
Topp