Når kom kvalmen

5+4

Er 6+ 2 nå, ingen kvalme - men veldig god luktesans.

Forrige svangerskap var jeg ikke kvalm i det hele tatt. Håper å slippe denne gangen også :)

6+0. Blir kvalm hvis jeg er sulten, men går fort over når jeg får spist.

Kom 2+6. Sånn jeg oppdaget at jeg kanskje var gravid! Gått ned 3 kg og spydd siden jeg var 3 uker på vei ☹️

Forrige svangerskap kom den ikke i det hele tatt, og har ikke kommet enda, men jeg har bedre luktesans og i går var vi på båttur med Color Line og folk som hadde røyka kunne jeg lukte på enda lenger avstand enn før :hungover:. Er 6+4 i dag.

Usikker på hvor langt jeg er på vei, men vært kvalm nå i 3-4 dager

Kom her 5 DPO :wtf: kasta ikke opp, men var rett før noen ganger. Begynte da å lure på om det var en spire der inne, noe jeg fikk bekreftet 5 dager etterpå :dummy::dummy1: kvalmen er der fortsatt - kommer og går. Men etter 9 pp så er den hjertelig velkommen :)

Er 5+0 i dag og kvalmen økte i sin grad i helga..
Jeg holder kvalmen i sjakk når jeg ligger, men så fort jeg reiser meg opp blir det mye værre og jeg blir så andpusten og sliten.. orker nesten ikke å være oppreist, så i dag må jeg krype til korset og ringe legen tror jeg.. orker ikke å stå med kunder hele dagen sånn her..

Hadde en natt med oppkast første helga i mars. Trodde det var omgangssyken, men tok en test for sikkerhets skyld i ettertid :) Ikke vært noe kvalm siden, 5+6 nå tror jeg.

Back
Topp