Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Forrige svangerskap kom den ikke i det hele tatt, og har ikke kommet enda, men jeg har bedre luktesans og i går var vi på båttur med Color Line og folk som hadde røyka kunne jeg lukte på enda lenger avstand enn før . Er 6+4 i dag.
Kom her 5 DPO kasta ikke opp, men var rett før noen ganger. Begynte da å lure på om det var en spire der inne, noe jeg fikk bekreftet 5 dager etterpå kvalmen er der fortsatt - kommer og går. Men etter 9 pp så er den hjertelig velkommen
Er 5+0 i dag og kvalmen økte i sin grad i helga..
Jeg holder kvalmen i sjakk når jeg ligger, men så fort jeg reiser meg opp blir det mye værre og jeg blir så andpusten og sliten.. orker nesten ikke å være oppreist, så i dag må jeg krype til korset og ringe legen tror jeg.. orker ikke å stå med kunder hele dagen sånn her..
Hadde en natt med oppkast første helga i mars. Trodde det var omgangssyken, men tok en test for sikkerhets skyld i ettertid Ikke vært noe kvalm siden, 5+6 nå tror jeg.