Når kom kvalmen?

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Ja, når kom kvalmen deres? Min kom akkurat uke 6! 6+0 og er non stop! 24/7!!! Må si jeg gleder meg til den går over:)

<3 venter et vinterbarn <3

Gikk også ganske nøyaktig rundt 6+0. Var helt grusomt i 2-3 uker, men er nå veldig fin.. ☺️

Sent from my iPhone using BV Forum

Kom rundt uke 6 her også :) Kasta ikke opp før jeg var 7+2 og har kasta opp bare tre ganger til nå (håper jeg slipper mer:P) :)

Er helt forferdelig å være så kvalm hele tiden! Skal på middag hos svigers etterpå, så håper ikke maten og lukta av mat gjør meg så kvalm:(

Uke 7
Gleder meg veldig til det gir seg, kvalme er noe jeg tåler veldig dårlig. Blir skikkelig mentalt utmatta og deppa av det :(

Desember 2014

Bruker App

Uke 6, men har verre nå uke 7

Ble småkvalm rundt 12/13mars.. Tok flere tester men de var negative. Endelig positiv test 19.mars som jeg tror var 3+5. Så egentlig allerede i uke 2 engang da!

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Småkvalm og uggen fra uke5/6 men kata opp siden uke 7. ( ikke hver dag ) Men kvalmen blir bare mer og mer inntens

Uke 6. Blir bare verre, snart uke 8 nå. Beholder svært lite av det jeg spiser og drikker, sliten og sykemeldt.

Ja ser for meg at det kan bli værre etterhvert ja! Uch ikke no godt å gå å være så kvalm! :( heldigvis en sambo som trøster meg selv om det blir mye klaging til tider hehe

Æ ble kvalm uke 6, og nu i uke 8 e den borte... Blir litt redd, kanskje babyen ikke leve mer..

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

6+6, spydde 7+4 så her går det i melk og gullfisker (snacks) på morningen før jeg står opp for å hindre at jeg spyr :(

6+6, spydde 7+4 så her går det i melk og gullfisker (snacks) på morningen før jeg står opp for å hindre at jeg spyr :(
Hehehe godt du skrev (snacks) for stussa litt før jeg så den :p ja har hørt spise litt før man står opp er lurt så skal kjøpe litt kjeks å ha ved senga:)

Æ ble kvalm uke 6, og nu i uke 8 e den borte... Blir litt redd, kanskje babyen ikke leve mer..

Håpe at alt er bra med lille spira! Skal du på ul for å se?

Håpe at alt er bra med lille spira! Skal du på ul for å se?

Har vært i forrige uke, da va alt fint..men vi førstegangs gravide e vel gjerne litt overbeskyttende og redd...

Det stemmer! Hehe vært våken i 1 time ca nå å lurer veldig på hvor kvalmen blir av! Hehe skal vel ikke så mye til før vi blir litt stresset

Kvalmen var værst her i uke 7 og 8. Kastet opp en gang.

Back
Topp