Når kom kvalmen

Jotaa

Glad i forumet
Septembermødre <3
Hos dere? Er 4+3 , og forrige gang var det veldig ubehagelig på nåværende tidspukt . Nå merker jeg ingenting.
 
Kom for tre dager siden her.
er 6+0 i dag
 
Har ikke kvalme enda hvertfall (bank i bordet), 6+3 idag. Var ikke kvalm med de to føste heller, så jeg venter den ikke..;)
 
de to forrige uke 6. denne gangen begynte den ordentlige intense kvalmen 6+4. skal til legen etterpå å håper på å få kvalmestillendetabletter... hadde ekstremkvalme sist så, vil være føre var denne gangen...
 
Lurt! Jeg fikk resept allerede nå selv om jeg foreløpig ikke kjenner noe, pga hyperemesis sist . Tar selvsagt kun v/behov :)
 
Lurt! Jeg fikk resept allerede nå selv om jeg foreløpig ikke kjenner noe, pga hyperemesis sist . Tar selvsagt kun v/behov :)

ja, er det jeg tenker også, har trossalt 2andre barn å ta meg av også... synes ikke det er rettferdig for dem å ha en mor som ikke orker noe heller... :/ Så håper disse tablettene funker fort, må klar gjøre huset til bursdag på lørdag :)
 
Sist jeg var "syk" hjalp ingenting, men håper dette kan ta de verste toppene hvertfall i starten slik at det reduserer varigheten av en ikkefungerende mor noe :) blir litt vanskelig i hverdagen når vi blir liggende og kanskje nærmest pleietrengende. Vi krysser fingrene for en mild variant :)
 
det eneste som hjalp på meg var intravenøstnæring.. ble innlagt 2 ganger, men får jo ikke vært mere mor på sykehuset... Så håpervirkelig det blir mildere denne gangen,ja :)
 
Ingen kvalme her ennå, er 6+2. :)
 
Jeg var plutselig veldig kvalm i dag tidlig, første gang og er 6+1. Ble bedre når jeg fikk spist og holdt seg ganske bra :) håper jeg slipper unna! Må nok bare passe på å spise litt med en gang jeg står opp ;)
 
her kom det brått i uke 4 en gang.. er i dag akkurat 6 uker!
 
For meg kom kvalmen allerede 8 dager etter EL, ut i fra legens beregninger om når EL var. Trodde egentlig ikke det kom så fort, men kvalmen har nå vært sånn siden da og har egentlig bare blitt værre den siste uka..
 
vært kvalm i 3 dager ca... Nå er d ikke tvil om at d er symptom som gir meg kvalmen! Er værst på kvelden, eller midt på dagen :p
 
Er 5+3, og ingen kvalme har meldt seg ennå. Kanskje litt om morgenen, men usikker på om det er "vanlig" "har-ikke-spist-ennå-kvalm". I forrige svangerskap ble jeg ganske kvalm f.o.m uke 7. Kastet ikke opp mer enn 3-4 ganger, men å gå rundt å bare være superkvalm er ikke spesielt behagelig.
 
Sist ved ca 6,5 uke. Ikke kvalm enda og nå er jeg 6 uker.
 
Back
Topp