Når kom kvalmen?

Bollemor

Elsker forumet
*MIA*
Jeg husker ikke helt fra de to andre, men tror det var rundt uke 6... Når kom den hos dere?

Dette høres kanskje dumt ut, men jeg sitter å håper kvalmen kommer snart, så jet det er noe der inne... I de to andre svangerskapene var jeg veldig kvalm, men de to gangene jeg har mistet ble jeg ikke kvalm i det heletatt... Er litt nervøs her jeg sitter... (er bare 4+1 i dag da)

Jeg husker ikke helt fra de to andre, men tror det var rundt uke 6... Når kom den hos dere?

Dette høres kanskje dumt ut, men jeg sitter å håper kvalmen kommer snart, så jet det er noe der inne... I de to andre svangerskapene var jeg veldig kvalm, men de to gangene jeg har mistet ble jeg ikke kvalm i det heletatt... Er litt nervøs her jeg sitter... (er bare 4+1 i dag da)
Sist kom den for fult i uke 6, nå er jeg 6+4, å den er her, men ikke like ille enda! Men fordi jeg sa det, kommer den heeeelt sikkert nå straks ;)

med første var jeg bare små uggen , aldri ordentilig kvalme. og kastet opp 1 gang i uke 14.
nå kom kvalmen før positiv test, er i dag 4+3

Jeg er litt uggen.. 4 uker idag :P Men er som deg, håper den slår inn snart.. :)

Her kom den 5+3, samme som sist.. Ikke så behagelig, men jeg har funnet noen triks som gjør at jeg kommer igjennom dagene. Er 6+4 i dag..

Jeg vil ikke si at jeg har noe kvalme, men blir fort litt uggen og jeg vaker gulv og rydder på høygir ;) Er 6+3

I helgen var jeg ikke kvalm...men nå er jeg kjempekvalm og sliter å få sove jobbe og spise...er 6 +5

Husker ikke med første, men da var jeg bare litt småuggen ett par uker. Forrige gang kom det 5+6, og denne gangen kom det for fullt 6+0. Er fortsatt ikke så ille som sist da, men blir værre for hver dag :(

Rundt 5 uker... Er 6 uker idag. Ingen oppkast, bare konstant kvalm! Spesielt hvis jeg er sulten, men jeg tolker det ikke som sulten siden jeg er så kvalm, hehe.

Sist gang begynte det i uke 5 og kom for fult i uke 6. Nå er jeg 4+3 og har noen kvalmebyger

Sent from my HTC Desire using BV Forum mobile app

Sist kom den for fullt i uke 7. Nå er jeg 5+6 og kvalmen begynner å komme sigende :-/

Jeg er 6+5 idag og finnes ikke kvalm, håper jo det fortsetter sånn selv om jeg ser poenget med å vite at det er noe på gang.

Har vært gravid før og det var veldig likt, kun litt småuggen i perioder, men null følelse av graviditet (var da veldig kjekt å høre hjertelyd i uke 16). Så er vel egentlig heldig...

Ved begynnelsen på uke 5. Ingen oppkast, men jevnt småkvalm. I dag er den beste dagen så langt. Akkurat 6 uker i dag. Har kjøpt meg SeaBand.

Er uke 5 i dag, kvalmen kom for noen dager siden.. Den kommer som regel ut på kvelden. Foreløpig hjelper det med mat :-) Håper det ikke blir værre, og krysser fingrene for at jeg slipper morgenkvalme også!

Sniker fra mars. Kvalmen kom ca 5+2. Ganske rolig til å begynne med, har økt siden. Nå er det helt fælt. Heldigvis er det bare for en periode i livet. Lykke til og god bedring alle sammen.

I dag kom kvalmen! Jeg er 6+4 og det er vel sånn ca da jeg ble kvalm forrige gang også.. Hjelper med mat enda, håper det gjør det så lenge som mulig:-)

Back
Topp