når kom kvalmen?

Frøkenkanin

Forelsket i forumet
Jeg har vært småkvalm på kveldene de siste ukene, og også i de to forrige sv.skapene, men de siste dagene har det blitt verre. Spyr ikke, men er kvalm og uggen generelt. spes. fra 16 tiden og utover. får i meg mat, og prøver å få det til å hjelpe, men kan jo ikke spise hele tiden. Jeg er omtrent rundt 8 uker nå.

Er 6 uker og har vært kvalm i ei uke. Orker ikke trene, men alt annet kan jeg gjøre (i litt sakte tempo). Må spise gjevnlig og ofte. Blir det som sist ligger jeg i fosterstilling hele dagen og spyr annenhver time om et par uker...så håper det holder seg slik det er nå..

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Kvalmen var aller værst i uke 6 og 7. Det har blitt bedre må i uke 8, men er det lenge siden jeg har spist blir jeg brått kvalm

Jeg har vært småkvalm på kveldene de siste ukene, og også i de to forrige sv.skapene, men de siste dagene har det blitt verre. Spyr ikke, men er kvalm og uggen generelt. spes. fra 16 tiden og utover. får i meg mat, og prøver å få det til å hjelpe, men kan jo ikke spise hele tiden. Jeg er omtrent rundt 8 uker nå.

Jeg har det akkurat på samme måte som deg!! Jeg er 8 +1 i dag.

Her har det roet seg litt nå, etter tre uker i fosterstilling :/ endelig fungerer jeg litt igjen :)

Ble kvalmen fra uke 5, uke 7 var jeg kjempekvalm og fra uke 8 har jeg vært sinnssykt kvalm :( Er kvalm hele døgnet, før mat, etter mat, etter spying, hvis jeg ligger, hvis jeg går...

Kvalmen kom i veke 7 hos meg, har vært sjukemeldt i 1 veke snart. Kaster opp flere ganger om dagen, har gått ned i vekt :-( håper virkelig det gir seg snart!

Kvalmen kom i veke 4. Frå veke 6 har den vore ekstrem, går på kvalmestillande pga hyperemesis i forrige svangerskap.

Forfullti uke 6

Back
Topp