Når kom kvalmen?

Catepus

Glad i forumet
Jeg lurer på en ting til dere som er kvalme. Hvor langt var dere på vei da kvalmen begynte? Jeg var fryktelig kvalm med førstemann, men kan ikke huske når kvalmen begynte??? Så nå venter jeg bare i "spenning" på at kvalmen skal slå til ( typisk min flaks å ikke komme unna denne gang heller :-( )

Jeg synes kvalmen min har gått i dalbane de siste dagene. Fra å ha vært superkvalm til å ikke kjenne noe.. Er 1. gangen jeg er gravid, så har ikke noe å sammenligne meg med. Men første kvalmen kom når jeg var rundt 5-6 uker.. Er 8 i dag :)

jeg er 5+1 i dag så da er den vell kanskje rett rundt hjørne :-( Ja ja får ta det som det kommer, men merker jeg gruer meg :-s

Kom i slutten av uke 4. Da var den ganske ubetydelig, nå er den ganske plagsom...

Jeg er i uke 5 i morgen og kjenner heller ingen ting. Var en del kvalm sist gang, så jeg venter at den vil komme denne gangen å. Men skal nyte tiden før den kommer ivertfall.

Er 7 uker nå, og har vært ekstra kvalm noen dager! Men bare sånn at jeg kan kontrollere det litt med mat osv... Sist var det over og ut når jeg var 4-5 uker på vei, så nyter hver dag jeg kan fungere sånn ca normalt!

Her kom den for fullt i slutten av 5 veke.. så no går eg berre rundt å kvalmar meg.
Blææh emoticon

Jeg "venter" ennå :)

Er 4+6 nå...og kvalmen kom for 2-3 dager siden...ble tidlig kvalm sist svangerskap og.. har begynnt å kaste opp og:(

4+3.. Kommer og går litt.. Lå og brakk meg over toalettet på torsdag og kastet opp på søndag. Ikke noe gøy! Men veldig verdt det <3 >

allerede i uke 3.. heldige meg 

Back
Topp