Når kom kvalmen??

Toneliza

Elsker forumet
Jeg lurer på når kvalmen kom for fullt hos dere som er plaget med det?
Er småkvalm hele tiden og har vært det en ukes tid, men ikke helt uutholdelig som det har vært under de tidligere svangerskapene. Kanskje jeg bare husker dårlig og at det kommer etterhvert (håper for guds skyld at jeg slipper unna selvsagt!)

Hos meg slo det inn for fullt fra ca uke 6.... Var mye uvel før det også. Nå er jeg snart uke 9 og det er fortsatt full innflytningsfest i magen min... :/

Usj! :-/ 

Babylykke81 skrev:
Hos meg slo det inn for fullt fra ca uke 6.... Var mye uvel før det også. Nå er jeg snart uke 9 og det er fortsatt full innflytningsfest i magen min... :/

Kvalmen kom ca når eg va ca 4,5 veke. Har vore sjukemeldt siden det. E heilt forferdeligt å ikkje kunne fungere. Har heldigvis en og annen bedre dag innimellom, ellers hadde eg kje øvelevd.

Når eg gjekk gravid med jentungen, så kom kvalmen i uke 6 og va då sjukemeldt fram t uke 11. Så eg håpe at eg sleppe kvalmen etter uke 11 denne gongen og. Bare 2 veker t d!!

Jeg har en svært fysisk krevende jobb som treningsinstruktør der jeg må være sprudlende og energisk for å fungere... Det er jeg så langt derifra nå, kjenner allerede at bekkenløsningsplagene gjør seg gjeldende også, så det er lite trolig at jeg kan jobbe noe særlig under dette svangerskapet.
emoticon

yr^ skrev:
Kvalmen kom ca når eg va ca 4,5 veke. Har vore sjukemeldt siden det. E heilt forferdeligt å ikkje kunne fungere. Har heldigvis en og annen bedre dag innimellom, ellers hadde eg kje øvelevd.

Når eg gjekk gravid med jentungen, så kom kvalmen i uke 6 og va då sjukemeldt fram t uke 11. Så eg håpe at eg sleppe kvalmen etter uke 11 denne gongen og. Bare 2 veker t d!!

Uke 7.

Frykter for det ja, men lever enda i håpet ;-)

Viapia skrev:
Uke 7.

Har heldigvis sluppe unna alt som hette bekkenplager. Et godt råd som har hjulpe en bekjent av meg er å gå til Naprapat. Kansje verdt et forsøk?

Toneliza skrev:
Jeg har en svært fysisk krevende jobb som treningsinstruktør der jeg må være sprudlende og energisk for å fungere... Det er jeg så langt derifra nå, kjenner allerede at bekkenløsningsplagene gjør seg gjeldende også, så det er lite trolig at jeg kan jobbe noe særlig under dette svangerskapet.
emoticon

yr^ skrev:

Slo til for fullt i uke 6 :/

Begynte for alvor i uke 6 :O

God idé! Naprapat har jeg hatt god erfaring med fra andre plager. Bare så synd det er så kostbart, men det er verd pengene!

yr^ skrev:
Har heldigvis sluppe unna alt som hette bekkenplager. Et godt råd som har hjulpe en bekjent av meg er å gå til Naprapat. Kansje verdt et forsøk?

Toneliza skrev:
emoticon

yr^ skrev:

Da jeg rundet 6 uker... :S

Kom for fullt ved 6 uker her også, og jeg hadde ikke vært plaget med noe særlig kvalme i de foregåande svangerskapene mine... emoticon

Jeg er nå i uke 9. og har akkurat lagt bak meg noe jeg velger å tro er omgangssyken i tillegg....  *håper hardt det skal gå over*  Ugh!

er 8+5 og kvalmen har ikke kommet enda... *bank i bordet*

Unner deg virkelig å slippe! 

Rugekasse skrev:
er 8+5 og kvalmen har ikke kommet enda... *bank i bordet*

Back
Topp