Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Var uggen og småkvalm i veke 4 og 5, men denne veka har eg eigentleg vore "heilt fin". Vert ødelagt dersom det går for lang tid mellom kvar gong eg et, men er eigentleg det at eg er så frykteleg trøtt som eg merkar mest.
Har ikkje spydd enda. Kryssar fingrar for at det skal halde seg unna ei stund til
Jeg er 4+3 i dag, å her har jeg ikke merket noe enda :) Men jeg vil heller ha kvalmen egentlig, for det er visst mindre sjangse for å miste når man er kvalm..
jeg begynte å bli kvalm i uke 5 ...å det bare økte. Kastet opp 5+4...og det er fortsatt. men lenge leve alle signaler på at det skjer noe i kroppen ;) Lykke til alle sammen :o)
Enda godt det ikke bare er meg som er kvalm..
Kvalmen kom litt før jeg fikk vite om det, altså ca uke 4.
Nå er jeg kvalm flere ganger om dagen, og holdt virkelig på å kaste opp i dag :( Men hjelper å småspise har jeg merka! En banan stoppa spytrangen ganske fort :))
uke 5 tror jeg..? er ikke helt sikker, men det har ihvertfall bare blitt verre :p nå er jeg såpass kvalm, slapp og sliten at jeg ikke føler meg i form til å jobbe.. pluss at det er skikkelig vanskelig å finne noe fornuftig å spise, det meste blir jeg kvalm av og får brekninger, men er likevel sulten som en hest ..ganske ubehagelig igrunn.
Uke 6-7.. Jeg var kjempe fornøyd fordi jeg trodde jeg slapp kvalmen. Men neida... Sist gang skasta jeg opp, det gjør jeg ikke denne gang. Bare kvalm stort sett hele tiden...