Når kom kvalmen hos dere?

En tråd i 'Juni 2021' startet av Lykkeligmammatilén:), 2 Okt 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Augustbaby19 Flørter med forumet

Er 5+0 i dag, ikke kvalm enda, men frykter at jeg snart blir det. Forrige gang ble jeg kvalm i uke 6, og da var jeg kvalm og kastet opp helt til ungen kom ut.

2. Nightfall Flørter med forumet JuniJubel2021

:grumpy:I dag! uggh

Er 5+6

3. Babyglad:) Blir kjent med forumet

Var ikke kvalm med første mann, andre mann mye kvalm fra dag en til uke 14. Å nå starta kvalmen mye mer for en uke siden, er 7+1 i dag. Gjevnt kvalm hele dagen, men ikke mer enn at jeg bare kjenner ubehag å overlever helt greit.

4. Miffy2017 Betatt av forumet JuniJubel2021

Lite kvalm med førstemann. Kom i uke 6 hvis jeg ikke husker feil. Og varte av og på frem til uke 12-13.

Kjente kvalme idag, 4+4. ikke i magen, men kjenner det litt i halsen. Som om spiserøret utvider seg/har lyst til å brekke seg. Hvis dere skjønner :hilarious:

5. Miffy2017 Betatt av forumet JuniJubel2021

Glemte å si at med førstemann så kjente jeg kvalmen såpass at jeg var avhengig av seaband og hadde resept på kvalmestillende i baklomma.

6. Spinnelill Forumet er livet JuniJubel2021 Juligull2021 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Har blitt kvalm i uke 6 med begge guttene mine, med en topp rundt uke 7-8. Og ga seg rundt uke 12 med første, og 13-14 med andremann. Så nå tenker jeg at jeg har 2.5 gode uker igjen før det bryter løs her :hilarious:

7. Bergensjenten Første møte med forumet

Første graviditet, 5+3 i dag. Litt små-kvalm når jeg er sulten.

8. Irms91 Forelsket i forumet JuniJubel2021

Små kvalm nå i dag tidlig... ligger i halsen hele tiden :banghead: 5+4

9. Sommerbaby21 Elsker forumet JuniJubel2021 Juligull2021

Begynte føle meg småkvalm på mandag( 6 dpo) så veldig tidlig føler jeg :/.

10. Junijubel Glad i forumet JuniJubel2021

Morgenkvalme de siste dagene, orker ikke tanken på mat når det står på

11. Spinnelill Forumet er livet JuniJubel2021 Juligull2021 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Å, jeg kjenner jeg allerede begynner å grue meg :depressed: ulempen med å ha to svangerskap med kvalme bak seg er jo at man vet hvor fæl den kvalmen kan være :hungover: fordelen er jo at man også vet at det går over :happy:

• Hjertelig Hjertelig x 2
  12. RagFro Flørter med forumet JuniJubel2021

Har hatt en håndfull «bølger» den siste uken, men det kan jo være psykisk. :pompus: Er i uke 4+2 nå.

13. Leia18 Elsker forumet JuniJubel2021

Med første kom den 4+0, denne gangen ventet den til uke 7. Håper ikke det betyr at den varer lenger :bag:

14. :Twinni Elsker forumet JuniJubel2021 Julibarna 2019

Ganske kvalm i dag. Bare vært uggen frem til nå ellers. 6+4

15. Lykken_er_4 Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Forrige svangerskap slapp jeg unna kvalmen.
    Denne gangen har jeg såvidt begynt å kjenne det, er 6+4. Og nå i natt våknet jeg av at jeg gulpet og måtte inn å kaste opp :grumpy:
    Flere som har kvalme på natt...? Synes dette var litt spesielt. Likte ikke akkurat dette.... :sick009

16. RagFro Flørter med forumet JuniJubel2021

I dag ble jeg faktisk ganske kvalm... for første gang at det nesten «bikka over»! 4+4 idag! Håper egentlig det bare er på grunn av for mye middag i går kveld :hilarious: Hvis ikke det er middagen så velger jeg å skylde på mannen! :hungover:

Last edited: 18 Okt 2020

Del denne siden