Når kom kvalmen hos dere?

Er 5+0 i dag, ikke kvalm enda, men frykter at jeg snart blir det. Forrige gang ble jeg kvalm i uke 6, og da var jeg kvalm og kastet opp helt til ungen kom ut.
 
Var ikke kvalm med første mann, andre mann mye kvalm fra dag en til uke 14. Å nå starta kvalmen mye mer for en uke siden, er 7+1 i dag. Gjevnt kvalm hele dagen, men ikke mer enn at jeg bare kjenner ubehag å overlever helt greit.
 
Lite kvalm med førstemann. Kom i uke 6 hvis jeg ikke husker feil. Og varte av og på frem til uke 12-13.

Kjente kvalme idag, 4+4. ikke i magen, men kjenner det litt i halsen. Som om spiserøret utvider seg/har lyst til å brekke seg. Hvis dere skjønner :hilarious:
 
Glemte å si at med førstemann så kjente jeg kvalmen såpass at jeg var avhengig av seaband og hadde resept på kvalmestillende i baklomma.
 
Har blitt kvalm i uke 6 med begge guttene mine, med en topp rundt uke 7-8. Og ga seg rundt uke 12 med første, og 13-14 med andremann. Så nå tenker jeg at jeg har 2.5 gode uker igjen før det bryter løs her :hilarious:
 
Begynte føle meg småkvalm på mandag( 6 dpo) så veldig tidlig føler jeg :/.
 
Å, jeg kjenner jeg allerede begynner å grue meg :depressed: ulempen med å ha to svangerskap med kvalme bak seg er jo at man vet hvor fæl den kvalmen kan være :hungover: fordelen er jo at man også vet at det går over :happy:
 
Har hatt en håndfull «bølger» den siste uken, men det kan jo være psykisk. :pompus: Er i uke 4+2 nå.
 
Med første kom den 4+0, denne gangen ventet den til uke 7. Håper ikke det betyr at den varer lenger :bag:
 
Ganske kvalm i dag. Bare vært uggen frem til nå ellers. 6+4
 
Forrige svangerskap slapp jeg unna kvalmen.
Denne gangen har jeg såvidt begynt å kjenne det, er 6+4. Og nå i natt våknet jeg av at jeg gulpet og måtte inn å kaste opp :grumpy:
Flere som har kvalme på natt...? Synes dette var litt spesielt. Likte ikke akkurat dette.... :sick009
 
I dag ble jeg faktisk ganske kvalm... for første gang at det nesten «bikka over»! 4+4 idag! Håper egentlig det bare er på grunn av for mye middag i går kveld :hilarious: Hvis ikke det er middagen så velger jeg å skylde på mannen! :hungover:
 
Last edited:
Back
Topp