Når kom kvalmen hos dere?

Foreløpig lite kvalm. 6+0 i dag. Hatt et par morgener jeg har vært kvalm og svimmel bare. Så kan jo krysse fingrene. Med eldste (jente) sleit jeg med oppkast i 3 mnd akkurat, og det kom fort. Hver morgen og kveld. Men med mellomste (gutt) var jeg kvalm og kastet opp i nesten 6 mnd hele døgnet. Ble avløst av bekkenløsning :wacky: Kom ganske fort da også. :yuck:
 
Jeg begynte nå for 2 dager siden med å være litt uggen, og ikke direkte kvalm.
Men ble ganske kvalm for første gang idag under middagen, så måtte bare droppe å spise resten :spitoutdummy:

Er 6+2
 
Var ikkje kvalm med gutten min... Tenker at eg ikkje har lyst å bli kvalm denne gangen heller :D Håper iallfall inderlig å slippe det :p
 
Begynte med kvalme for et par dager siden, er nå 4+3.. ikke vært veldig kvalm på morgenen egentlig, men jevnt i bølger gjennom hele dagen:hungover: i dag tidlig måtte jeg skynde meg opp av senga, var så kvalm:yuck::smiley-ashamed004
 
Kvalmen her kommer i bølger. Ikke vært kvalm i dag. Bare svimmel og trøtt. Heeeelt ulikt denne gangen. Mistenker at jeg går med gutt denne gangen ;)
 
Har vært små uggen av og på hele første delen av dagen i dag :bag: mistet helt matlysten også ...
 
Denne kvalmen er slitsom :sorry::sorry::sorry: Føler jeg må si det tidligere til sønnen vår, fordi jeg hele tiden ligger ned. Ikke likt meg, og jeg ser at han reagerer litt på det:wideyed:
 
Er en sånn småkvalm person fra før:hilarious: Blir kvalm av ingenting og veldig var på hormonforandringer. Så men skikkelige kvalmen kom 6+0 her. Spydd siden den dagen:hungover:
 
Merket stor endring på formen over natten fra søndag (5+4) til mandag (5+5) denne uken. Skikkelig sliten, sånn utmattelse sliten, ikke direkte kvalme men veldig uggen.
I dag derimot våknet jeg kl.0500 pga ekstrem kvalme. Er 6+0 i dag :hungover:
 
JEG.ER.SÅ.TRØTT :( er helt utmattet etter jobb! Legger meg med lillemor hver kveld kl 19 og sovner. Våkner mellom 20-22 og er så ødelagt at jeg bare må ta kvelden. Det tar helt overhånd.
 
Jeg er 6 uker i dag akkurat og i hele går og i hele dag har jeg vært ekstremt kvalm og kastet opp. Det roer seg på ettermiddagen en gang, ihvertfall den intense kvalmen. Skulle bestille meg legetime i dag for å sjekke med legen om hva jeg skal gjøre videre, men fikk time om TO uker! :grumpy: fikk forklart meg litt mer og fikk byttet den til om 1.5 uke. Er visst fulle lister og en lege som er syk. Men jeg synes det er altfor lenge å vente?! Jeg så jo helst for meg noe denne uka.:bored:
 
Kvalmen begynte 8 dpo.. er 4+0 idag :) Har vært veldig kvalm i begge de forrige svangerskapene mine frem til ca. uke 10-16. Så er forberedt på at kvalmen kan bli her en stund :)
 
Har ekstrem svangerskapskvalme. Kom i uke 5,6 og 12
 
Begge forrige svangerskap startet det i uke 6-7, ikke ekstrem kvalme, men nok til at det var plagsomt.
Denne gang kom kvalmen helt plutselig under volleyballballtrening av alle ting - da var jeg 5+2. Kvalmen kommer mest på ettermiddag/kveld.
 
synes kvalmen kommer og går. og også KJEMPETRØTT!! sover fra 21-tiden.
 
Back
Topp