Når kom kvalmen hos dere?

Melonen

April 2013s Støttespiller
VIP
hvor langt på vei var dere når uggenfølelsen gikk over til kvalme?

Jeg er bare 4+2, og er uggen inni mellom, men lurer på når jeg kan forvente at kvalmen for alvor tar over?

Sist gang kom den for fult i uke 6. Nå er jeg uggen hvis jeg ikke spiser gjevnlig og blir sulten.

Vært smålig uggen i akkurat en uke nå, men den gikk over til kvalm nå. Våkna kl 5 for å gå på do, klarer ikke sovne igjen. Er 5+0 i dag.

Jeg vil holde det hemlig til 12 uker ble plutselig så kvalm og begynte å kaste opp når vi var på besøk hos svigerfamilien [emoji28][emoji28][emoji28] uke 6

Sist kom deg i uke 7, håper jeg slipper like intens kvalme og oppkast denne gangen. Og dersom den skulle komme i dette svangerskapet- er den ikke velkommen før ETTER ferien!

Pleier komme rundt uke 7 hos meg. Da holder det på til uke 20+... så nyter hver kvalmefri dag nå..

Eksakt på 6+4 :( Sov 12 timer i natt og har tatt det heeeeelt med ro i dag, så nå kjennes det bedre. Bare kastet opp en gang i dag. Håper det varer. Det er urettferdig hvis jeg skal få hyperemesis tre ganger på rad. Litt småkvalm kan jeg tåle, bare jeg klarer å holde meg oppegående og aller helst på jobb.

Eksakt på 6+4 :( Sov 12 timer i natt og har tatt det heeeeelt med ro i dag, så nå kjennes det bedre. Bare kastet opp en gang i dag. Håper det varer. Det er urettferdig hvis jeg skal få hyperemesis tre ganger på rad. Litt småkvalm kan jeg tåle, bare jeg klarer å holde meg oppegående og aller helst på jobb.

Krysser fingrene for at hyperemesis holder seg unna denne gangen[emoji173]️ Det kan umulig være lov å få det tre ganger på rad!

Krysser fingrene for at hyperemesis holder seg unna denne gangen[emoji173]️ Det kan umulig være lov å få det tre ganger på rad!

Nei, ikke sant! Burde fulgt med fripass etter to ganger. Egentlig etter første gang, for det frister ikke til gjentakelse. Andremann kom uanmeldt 6 år etter sin bror, for å si det sånn. Kjempe-prevensjonsmiddel...

Kvalmen kom før jeg testet. Men hittil har jeg sluppet å kaste opp heldigvis [emoji4]

Har hatt hyperemessis alle graviditetene, selv de som har gått galt og det kommer alltid i uke 6...Håper jeg slipper unna denne gangen..

Back
Topp