Når kom kvalmen hos DEG ??

min engel

Forelsket i forumet
Bare lurer på når dere begynte å bli kvalm?
Hos meg kommer deg annenhver dag, men det hejelper å spise noe.
Venter egentlig på å bli skikkelig kvalm. Vet det høres rart ut, men det er et så sikkert tegt til at det vil gå bra.

Leste at forskning vist at de som er kvalm under graviditeten i første trimester spontanaboterer skjeldnere en de som ikke var kvalm .

Så krysser fingrene for at eg blir kvalm litt ofterehehe

med nr 1 kom kvalmen 1 dag, så forsvant den igjen :)
Men nr to (jente) så va jeg på toalettet hver dag i tre mnd.. :S
Med nr 3 va jeg småkvalmen, og d kom i bøyer, med aldri nok til at jeg kastet opp, så kvalmen er ikke noe å vente på hvis du kan slippe d :D

Masse lykke til :) dette går bra skal du se :)

Idag! Usj..

Veldig lite kvalm. Har egentlig gått litt rundt og venta på å bli ordentlig kvalm, for som Min Engel sier; da kunne jeg vært sikrere på at alt var i orden. Vet at jeg sikkert er heldig, men skulle gjerne vært litt mer kvalm :-p

Jeg er ikke super kvalm, men de siste ukene har vært værre enn før. Kommer i bølger, men de siste dagene har jeg slitt litt på morgenen.

I dag måtte jeg til legen for å få sykemelding på grunn av kvalmen. Den bølger seg gjennom kroppen, jeg er rett og slett sjøsyk.... Jeg vil at båtturen skal være over!!!!!

den kom med en gang her, og ble sykemeldt forrige uke... (jobber i bar, og takler ikke å kombinere intens kvalme med alle luktene... *pjuk*  )
var passe kvalm noen uker med forrigemann og, men aldri med første, så det blir bare værre for hver unge med meg tydeligvis ;)

Jeg har bare vært kvalm noen dager inni mellom, og litt om jeg ikke passer på å spise når jeg blir sulten.

Sist var jeg kvalm og brakk meg hver morning, så jeg trodde jo alt var bra siden jeg hadde hørt at når en er kvalm så er det fordi hcg hormonet stiger fort. Så var kjipt å komme på ul i uke 9 og se at spira hadde slutta og utvikle seg ei uke før. Jeg hadde vært kjempe mye kvalm den siste uka.

min engel skrev:
Bare lurer på når dere begynte å bli kvalm?
Hos meg kommer deg annenhver dag, men det hejelper å spise noe.
Venter egentlig på å bli skikkelig kvalm. Vet det høres rart ut, men det er et så sikkert tegt til at det vil gå bra.

Leste at forskning vist at de som er kvalm under graviditeten i første trimester spontanaboterer skjeldnere en de som ikke var kvalm .

Så krysser fingrene for at eg blir kvalm litt ofterehehe

Nja veit ikke om det er sant da.. Jeg spyr som en gris hver gang og har mista to ganger... Men er kanskje ikke det samme med MA for da tror jo kroppen fortsatt at den er gravid.

Vær glad om du slipper kvalmen du.. :) Går sannsynligvis bra uansett.. ! Sjansen for å miste er liten.. De fleste mister tidlig og gjerne før de i hele tatt har oppdaget graviditeten. :))

Ble forresten kvalm 5+4 eller noe denne gangen.. 6 forrige gang og uke 7 gangen før der, kommer bare tidligere og tidligere..

Den kommer og går litt, egentlig!! Ikke alltid om morgenen, men som regel litt utpå dagen når jeg er på jobb!! Ikke sånn at jeg må kaste opp da, men føler meg veldig uvel og kvalm en liten stund! Går i bølger!

I dag. :( 6 uker på vei.. har vær litt uggen sånn innimellom tidligere, men i dag er helt grusomt. :( blæh, håper det bare er i dag.. Ikke kastet opp heldigvis..

Back
Topp