Når kom dine første symptomer ?

Jeg har lest at i første del av svangerskapet er det pga hormonelle forandringer, også fordi livmoren fortsatt ikke har kommet opp av bekkenet og derfor presser på blæren.
 
Mensen forsvant, jeg var ofte kvalm og vanvittig trøtt. Det hendte at jeg la meg klokka halv 8 flere dager i strekk. Var ikke klar over det i starten men ble mer og mer sikker på at det var noe på gang.
 
Jeg hadde ingen symptomer, alt føltes som en vanlig syklus og jeg var lenge sikker på at mensen var på vei. Da dette var en IVF runde tok jeg blodprøve 14dpo som viste hcg på 229. :)

Når det er sagt så var livmortappen min første indikasjon ca 12dpo. Har blitt kjent med denne etter mange runder med Lutinus og nå var den helt annerledes.

Nå er jeg 11 uker og utover trøtthet merker jeg knapt noe til knøttet i magen... Og tro meg, jeg har lett etter symptomer! :p
 
Første uka. Ingen mens med både baby 1 og baby 2.

Denne gang med nummer 2...Uten at jeg visste om at jeg var gravid -hadde jeg så sure oppstøt på kveld/natt. Tok med gaviscon til nattbordet.

Så tilbake på dette etter bekreftet graviditet og måtte glise.
 
Symtomene kom vel 2 måneder før jeg innsåg at en test måtte til :p enormt trøtt. Var kun våken for å jobbe:p pupper som føltes som murstein, mensmurringer. Absolutt ingen matlyst å det som avslørte det hele for meg var at jeg fikk EN åreknute på låret :p
 
Back
Topp