Når kom deres nr. 2?

Novemberlykke23

Andre møte med forumet
Dere som har født fler enn 1 gang.
Når kom nr. 2 ifht termindato?.. og ifht. 1.mann?

Første her kom 3 dager før termin, så håper i det lengste at prinsessa følger broren sin å velger litt tidligere ankomst enn termin. Men belager meg på overtid for å ikke gå helt i kjelleren. Har ekstremt mye kroppslige plager denne gangen, så hver dag føles som en uke ..
 
Nr 1 kom 12dager før, nr 2 1uke før, og kan like så godt fortelle at nr 3 kom 1mnd før....men det er ikke noe som gir fasit svar. Venter nr 4, så blir spennende å se. Alle svangerskap og fødsler er jo veldig ulike. Men masse lykke til uansett. :Heartred
 
Fødsel nr 1 startet med at slimproppen gikk 40+0 og snuppa kom 40+2(dagen før termin):Heartpink

Fødsel nr 2 startet med at slimproppen gikk 40+2 og 10 timer senere gikk vannet og jeg fikk rier som ble kastet på meg med én gang(kl 23.30). Hun er født kl 03.46 4 timer senere da jeg var 40+3(på termindagen) :Heartpink


Alle 3 guttene etter det er kommet til verden med pks 39+1, 39+2 og 37+1:Heartblue Han i magen er ventet til verden den 7.Nov med pks når jeg er 36+6:Heartblue:love7❄️ om vannet går før, så blir det pks da også.
 
Sniker (var hos dere fra starten, men endte i MA )
Min nr 2 kom 10 dager over eller 11 fordi det var natt . Nr 1 kom 2 dager over . Ble strippa med nr to og da begynte murringene på sykehuset . Så kom riene seint kveld :)
 
Nr 2 kom for ordensskyld 39+3.
Ble igangsatt grunnet for mye kroppslige plager som omtrent tok livet av meg (føltes sånn).. Styrtfødsel på 1 time og livet ble snudd fra HELT forferdelig til HELT fantastisk på sekundet hun meldte ankomst! ♥️ Håper resten av dere har fått/får miraklene deres snart
 
Nr 2 kom for ordensskyld 39+3.
Ble igangsatt grunnet for mye kroppslige plager som omtrent tok livet av meg (føltes sånn).. Styrtfødsel på 1 time og livet ble snudd fra HELT forferdelig til HELT fantastisk på sekundet hun meldte ankomst! ♥️ Håper resten av dere har fått/får miraklene deres snart
Gratulerer så mye! ❤️
 
Storbror kom 36+5 og lillebror kom 36+0 :Heartblue I begge tilfeller startet fødsel av seg selv.
 
Back
Topp