Når kom deres «kul» over skambeinet?

Bkno7013810

Andre møte med forumet
Klarer dere kjenne tydelig en kul over skambeinet eller har den ikke kommet enda ?:)
Jeg er uke 12+1 og jeg kan kjenne den er påvei oppover

Den lar vente på seg, jeg ser fortsatt bare oppblåst og blubben ut :p Er 13+1 i dag.

Jeg er for tjukk til å se kulen :laughing021

Den kom 11+1 denne gangen :) kom 13+6 med førstemann!

Jeg ser fortsatt tjukk ut. Så kan gjemme meg bak det enda men magen har blitt tydelig større å synlig denne uka. Er like mellom 11+6, 12+1 kommer an på hvem sin regnemåte jeg følger.

Har vel vært der en liten stund, men idag tidlig så jeg den ordentlig godt når jeg lå på ryggen med full blære. 12+0 idag.

i uke 9-10 var kulen kommet godt opp! er nå i uke 14, og den er nesten opp til navlen :P

Venter fortsatt i spenning her, 12+1 og førstegangsgravid så må vel smøre meg med litt tålmodighet.

Nei, er 12+5 idag, men hverken ser eller kjenne noko. Men jordmor kjente på magen 12+1, ho kjente den med ein gang, så den er der ein plass:joyful: Men ho veit jo kva ho skal kjenne etter.. :hilarious: Forrige svangerskap dukka det plutselig opp ein morgon ein veldig tydelig kul på nedre del av magen rundt veke 14–15, så håper den kjeme snart :angelic:

Back
Topp