når kom dere inn i en rutine med sovning..?

Lillemumma*KL

Forumet er livet
lurer så på når d blir rutine på sovinge... sånn gjennom hele døgnet....
han er somregel våken nå fra morran og til neste måltid.. da pleier vi å gå tur så da sovner han...
 
når merket dere at d ble en rutine...?
 
 
Her kom vi inn i skikkelig rutine rundt 3-mnd alderen! Da begynte han å sove rundt om natta (21.00-06.00). På dagtid sover han en lang lur fra ca. 11.00 til 13.00, og så 2-3 lurer på ca 1/2 time fram til han legger seg kl.21.00..
 
Er jo veldig deilig når det begynner å bli rutine på sovinga!!! [:)]
 
Begynner å få rutine nå vi da...Iallefall på dagtid!
Men om natta har ho sovi rundt i ca 2mnd'er...
 
ORIGINAL: lillemumma

lurer så på når d blir rutine på sovinge... sånn gjennom hele døgnet....
han er somregel våken nå fra morran og til neste måltid.. da pleier vi å gå tur så da sovner han...

når merket dere at d ble en rutine...?


 
Har had rutiner nesten med en gang vi kom hjem fra sykehuset[:D] Hun sover fra kl 22.30 til ca 06-08 om moran. Det har hun gjort i over en månde nå[:D] Om dagan står vi opp i tolv tida, gir ho mat, legg ho i vogna så sover hun i noen timer, så mat igjen så vogna, sånn går nu dagan, bader henne annenhver dag[:D] Syns detter går kjempe bra.
 
vi innføret leggetid i 3ukeralderen.han legger seg mellom 8-9 og det har svært skjelden vært noe problem.har kveldsrituale.først pupp så bleieskift og pysj og litt kos så er det mer pupp.da er han som regel så trøtt at han har sovnet eller sovner av seg selv i senga si.kan ligge å småprate litt eller sutre litt men sovner innen 15 min etter jeg har lagt han.har også en sånn cd med vuggesanger som jeg setter på hver kveld.den liker han kjempegodt[:D]..jeg syns det er greit å la han få siste maten på soverommet.dempet belysning og sånn..blir rolig av det han.
 
ååå j vil også=)))
han skriker så mye når han er våken.. får han nesten ik til å sove ordentlig på dagtid, men når kvelden komemr da sovner han, åsså er han lys våken igjen v fire tiden på natta...=( grrr.
 
Gleder meg til Isabell sover hele natta.. blir utrolig sliten etter vært.. [8|]
 
Back
Topp