Når kom 3 barn i forhold til termin?

Allegodetingerfire

Forelsket i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Augustmagi 2025
Hei. Lurer veldig på hvordan andre her fikk sin 3 i forhold til termin?

Har fått begge mine over termin før, men kjenner jeg er spent denne gangen da jeg er 10 år eldre og det er min tredje :rolleyes:
Ja, jeg er utålmodig:p

Følger denne=) lurer på det samme selv, hvis det ikke blir igangsettelse da.

Lurer på det samme selv, alle sier de tror han kommer før. 3 uker igjen til termin :hilarious:

Lurer og på det! Har født to stk noen dager over og er så forberedt på det samme nå at jeg kommer til å gå i fornektelse om det blir annerledes :p

Jeg lurer også! Får min 3. med termin 15/1 - vil så gjerne gå over i nytt år :)

Sniker fra februar. Skal også ha nr 3 nå, og har født 10 dager over termin med de to første. :wtf: Denne gangen slipper jeg å vente pga igangsetting, men snakket med jordmor om det å føde før/etter termin, og hun sa dessverre at man som regel gjentar seg selv når man har født over termin to ganger før. Er jo virkelig ikke det man vil høre, jeg vet alt om hvor slitsomme de dagene etter termin er. Det holdt på å klikke for meg, og jeg mista etterhvert troen på at jeg kom til å føde noen sinne! :hilarious: Utrolig at de dagene skal være så mye tyngre enn dagene før termin, men man er vel så tung, sliten og innstilt på å få det overstått, at man nesten føler seg litt "snytt av naturen" på de ekstra dagene. :hilarious:

Nr 1 kom tre dager før :Heartblue
Nr 2 ble satt igang 14 dager over :Heartblue
Nr 3 kom 9 dager over :Heartblue
Nr 4 ble satt igang på termin :Heartpink
Nr 5 blir også satt igang på termin :Heartblue

Sniker fra desember

Fødte min første på termin, den andre 38+4…..og venter på min 3:e nå. Termin var 14/12:bored:
Kan si jeg har ventet siden 38+0….

Kjenner jeg er super spent selv!
Men begge mine andre er igangssatt så aner ikke hva jeg kan forvente:wtf:

1: igangssatt 38+1 og ble født 38+1.
2: igangsatt med ballong 38+0, tabletter 38+1 og ble født 38+1.

Nr 1 igangsatt 12 dager over
Nr 2 kom av seg selv på tredje dagen over
Nr 3 satt i gang to dager over

Nr 4 vil jeg helst ha i morgen :-p termin er 1/1 og tviler jeg føder før..

Er kjempe spent selv...
Nr 1 kom 7 dager før(gutt på 2850 g)
Nr 2 kom 1 dag over(jente på 2970)
Hu minste er 8 år nå....
Er 36+3 i dag med termin 19 Januar og de estimerte han på mandag til å allerede være 3027g....Håper eg bikker nytt år,men tror han må komme fort etter det for eg har ikke plass til så store barn i magen min:hilarious: ikke rart det gjør vondt i ribbeina...

Spent selv..
Jentungen født 38+2
Guttungen født 38+3.

Vil bare bikke nyttår og så må denne ungen gjerne komme aldri vært så stor og tung før, og som nevnt over.. de ribbeina mine har det ikke godt nå :meh:

Nr. 1 kom 7 dager før
Nr. 2 kom 7 dager etter
Nr. 3 kom 9 dager etter
Alle fødsler starta av seg sjølv. Spent denne gangen, hadde ikkje gjort noko om han kom litt før/rundt termin:happy:

Back
Topp