Når klokken i skogen slår tolv...

Gregersen

Forumet er livet
....så kommer de renslige troll [:D]

Jeg vasker og vasker (bare en liten røykepause nå [:D]) for i natt reiser vi til Gran Canaria!!![:D][:D]
Skal vekke barna 3.45, ta på de klær, putte de i bilen og reise til Gardermoen. Har heldigvis bestilt Valet Parking så vi leverer bare bilen ved inngangen og de fikser resten [:D] Flyet vårt går kl 7.00 i morgen tidlig. Gruer meg litt til 5,5 t lang flytur med to overaktive gutter, men har vi først kommet oss opp så er det ingen vei ned igjen før vi er fremme [:D] Blir hentet på flyplassen av tanta til sambo og da bærer det rett på hotellet. Tanta har kjøpt inn det vi trenger av bleier, våtservietter og hygieneartikler og håndklær skal vi også få låne, men allikevel er koffertene stappa fulle [:D]

Neiii, får vel sette i gang med vaskingen igjen, er heldigvis ikke så mye igjen nå [:)]

Takk takk alle sammen [:D]

Røykepause igjen [;)][:D]

Nå har jeg brukt to timer bare på gulvene i overetasjen, har gjort det veldig grundig kan man si [:D] Har også fjernet alt jeg ikke trenger, som vugge og bagvogn som bare stod på soverommet og samlet støv [:D]

Bare gulvene i underetasjen igjen og litt støvtørking så er jeg helt ferdig og huset er skinnende rent [:D]

[:D]*********Sender masse energi til resten av vaskedamene*********[:D]

Det blir nok deilig å komme hjem til rent hjem etter turen[:D]
Vaska her også idag, til og med strykki gardiner å hengt opp.. nå skal jeg vaske gulvene[:)]
Ha en strålende ferietur!![:)]

ORIGINAL: Grimera

Så flink du er! Håper dere får en flott tur og masse fint vær![:)]

Gutta sover og jeg sitter her med hette og striping på hodet. Koffertene er pakket, mangler bare å slenge alt ut i bilen [:D] Håper vikelig at jeg får sovet litt i natt, at ikke reisefeberen tar helt over [:D] 
Håper bare at jeg har husket alt nå [:D]

God tur, kos dere masse!!!

God ferietur - blir nok deilig å komme litt bort og til skikkelig sol og sommer[;)]

Back
Topp