Når klippet du barnet/barna dine første gang?

Virrehøna

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Hah, Jeg kom til å tenke på første gang jeg klipte håret til guttungen før første gang, det var totalt katastrofe!
Hvordan gikk det hos dere, og hvor gammelt var barnet? Min var vel sånn ca 9mnd

Vi stussa i nakken og rundt ørene rundt 9 mnd tror jeg. Ble litt så som så rundt ørene :p men det vokste fort ut igjen ;)

Alle tre har blitt klippet rundt 9 måneders alder. Vesla fikk sin første stuss i dag. :)

Eldste var over året. Yngste var nesten 2. Ingen av de har grodd noe særlig til hårmanke de første årene ^^

Min gutt var 5 måneder første gang jeg klippet han. Angret som en gal, gjorde det hjemme selv... ble ikke mye pent. I tillegg så hadde han helt mørkebrunt hår før klippen og helt lyst hår etter klippen.. var rett og slett sikkelig lei meg.

Her har han på 2,5 enda ikke klippet håret :p og det er så kort at han igrunnen ser nyklippet ut.. begynner såvidt å bli noen fjon som er litt lenger, men ingenting som må gjøres noe med. Spent på om han må klippes før 3 års dagen :hilarious:

Tror mine har vært rundt 2 år tror jeg.

De har vært født med lite hår og fått det sakte.

Dvs. Jeg klipper dem ikke. Det tar mannen seg av

Burde snart stusse luggen på han på snart året, men det sitter langt inne! Han har mye hår og får det i øynene nå... Ikke lyst! :p

Gutt: 1,5 år, hos frisør. Myyye hår.
Jentr: 16 mnd og ikke klipt. Kommer nok ikke til å klippe på lenge. Har også mye hår, har det i en ditt på toppen, i hestehale eller så bruker vi hårbånd og klemmer. Kommer ikke til å klippe/stusse det på lenge enda.

Rundt 2 år med nr 1 og 1 år med nr 2 ( hun hadde masse hår). Gikk veldig fint , satt stille og rolig.

Burde snart stusse luggen på han på snart året, men det sitter langt inne! Han har mye hår og får det i øynene nå... Ikke lyst! :p
Samboer klippet nettopp luggen på minsten på 1,5 og han ble så søt :love7 men krøllene i nakken får ingen røre enda :hilarious:

Eldste var 10 mnd, fikk middels til helvete :p

Yngste har vi ikke klippet enda, han er 2,5 snart :)

Samboer klippet nettopp luggen på minsten på 1,5 og han ble så søt :love7 men krøllene i nakken får ingen røre enda :hilarious:

Min har også krøller i nakken, og de er iallefall strengt forbudt å røre! Det eeeer jo så søtt! :Heartred

Syns ikke det er hadt med luggen heller, det er kun når håret er nyvaska det kan havne i øynene, men stort sett ligger det i en fin sveis til siden. :)

Min er 16 mnd og det er enda ikke noe hår å klippe :hilarious:

Storebror klippet vi første gang til 1 års dagen men kunne sikkert trengt en klipp før det og. Han har masse tykt hår og det vokser alt for fort og i alle retninger:hilarious:

Her var han 8 mnd. Min mor som klippet. Gikk overraskende bra, og resultatet ble ganske ålreit.

Rundt 6mnd alle sammen, minstemann ble klippet igjen i går for 4 gang han er akkurat blitt 1 år :eek:

Back
Topp