Når klarte du ikke å skjule magen lenger?

Uke 14 denne gangen.
Utrolig tidlig. Mulig det er fordet jeg mistet halvveis i svangerskapet i januar.
 
Aldri prøvd å skjule den, men kunne sikkert klart det godt over halvveis sist om jeg hadde prøvd.
Nå er jeg snart 16 uker på vei, og har ingen problemer med å skjule den om jeg går inn for det
 
Har fått flere kommentarer på at babybumpen har begynt å vise seg, noe jeg syntes er innmari koselig :) Er 18+3
 
Med nr 1 til uke 27. Med nr 2 til uke 14. Gravid med nr 3 nå i uke 20+2 og kan lett skjule den.
 
Er gravid med vårt første barn.Kunne ikke skjule det lenger når jeg var 20 uker på vei:p:p:pGjorde egentlig ikke noe for og skjule det heller :D:D:D
 
Jeg vet ikke med første, men nå er jeg 21+3 og det vises godt når jeg har vanlige klær på meg :) Når jeg er på arbeid har jeg stor t-shirt og college-genser over og da vises det ikke enda (gjemmer den med vilje da jeg er mye hjem til kunder i mitt arbeid)
 
Spørs hva som regnes som å skjule da.. Litt mage som har sett gravid ut har jeg hatt i flere år. Var på Gran Canaria i 2011 og ble da flere ganger gratulert for kommende baby. :-O Men vår datter ble ikke født før i des 2014. Med henne måtte jeg begynne å bruke mammabukser i uke 12. Nå er jeg 8+2 med nr 2 og må nok snart bytte til mammabukser..
 
Var helt tynn når jeg ble gravid med mini, og det hjalp ikke å holde inn magen lengre mellom uke 12-14 :p
Signerer denne! Sist måtte jeg ty til gravideklær rundt uke 12-14, da ble de vanlige klærne trange og ukomfortable. Er nå 10+6 uker på vei i nytt svangerskap og gleder meg til ultralyd om en drøy uke, etter det kommer jeg ikke til å forsøke å skjule det lengre da det allerede er ubehagelig med klær som strammer over magen.

Skal også sies at jeg hater å gå i baggy klær fordi jeg føler at de henger som en sekk på meg, men ulempen med tettsittende klær er at det blir fort vanskelig å skjule en voksende mage :p
 
I uke 14 måtte jeg bytte til mammabukser. I uke 12-13 spratt magen skikkelig. Var bare å glemme å gjemme seg.
 
Back
Topp