når kl tok dere sprøyte

hegemw

Forumet er livet
idag har jeg begynt på nesespray, så tiden nærmer seg med stormskritt.
men bare lurte på en ting, når dere tok sprøyten?

jeg tenke at jeg kunne ta den når mannen stod opp kl 06.15.
hvor nøye er det at du tar til samme tidspunkt, kan man liksom ta 45min føre en gang?
han begynner nemlig noen ganger 6 men vanlig tid så begynner han 7 og tenke da at kvart over seks rekker vi da, det er ikke for tidlig?

mener det stod at jeg måtte ta tidlig på dagen se, så tror det blir morran, får ringe hvis jeg er usikker.

ORIGINAL: *Grace*

Jeg tok min kl 17, passet greit at jeg akkurat hadde kommet hjem fra jobb. :-)

samme her

Jeg tok den 21.30 hver kveld. Litt pes noen ganger, for var vi på besøk hos noen måtte jeg ta den borte. Men gikk jo greit, da:)

Jeg tok den sammen med siste dose nesespray for dagen...klokka 2200

Eg tok min klokka 8 om morgenen, sammen med sprayen. like greit å bli ferdige med den fra morgenen.

Det som er litt kjipt med å ta den om morgenen 6.15 er at du må gjøre det i helgen også når du kanskje har fri og vil sove lenge.

Jeg tok den klokka 18 sist og det fungerte fint. Da er jeg stort sett alltid hjemme, og det er jo praktisk![:)] Lykke til!

ja får se hva jeg gjør, men har bestemt meg for å ringe klinikken når tiden nærmer seg, jeg tror nemlig ikke jeg klarer å stikke meg selv så tenkte siden mannen min begynner på jobb kl 7 så tenkte jeg det var praktisk, men får se hvis jeg kan ta den senere så kanskje de på jobben kan stikke meg, de har ihvertfall meldt seg frivillig, men kan jo hende det bare er første dagen jeg trenger hjelp, får se hvor tøff jeg er hehe. men skal ringe klinikken og høre hva de syns er best når jeg tar den

Ja..er ikkje så godt å sei korleis ein reagerer. Eg trodde ikkje det skulle vera noko problem å stikke, men fraus heilt, så mannen min måtte. Men andre dagen stakk eg sjølv. Sat å jobba, å plutselig hadde eg klart det [:)]

Back
Topp