Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har friluftsbarnehage så det er uaktuelt å sende fine klær i bhg uansett. Kan ikke barna bruke rimelige klær i bhg som det ikke er så farlig med? Får jo bra yttertøy også som ikke trenger å være svindyrt.
Det er jeg selvsagt enig i, men det er uansett lettere enn om man sender fine dyre klær. Mange som klager på at inneklærne til barna blir slitt og får flekker, men det vil det jo alltid være risiko for og da sender man ikke med klær som koster 500 kr+...Sender jo ikke spesielle klær i barnehagen, men det kan da være et stort nok økonomisk slag at dressen forsvinner selv om den ikke var det dyreste merket, man må jo uansett få tak i en ny, og det bør jo ikke være sånn at man ikke kan kjøpe den dressen man ønsker eller de man faktisk har tilgjengelig der man bor fordi det skal ikke være noe problem at dressen forsvinner i barnehagen...
Det er jeg selvsagt enig i, men det er uansett lettere enn om man sender fine dyre klær. Mange som klager på at inneklærne til barna blir slitt og får flekker, men det vil det jo alltid være risiko for og da sender man ikke med klær som koster 500 kr+...
Helt enigNei som inneklær gjør man jo ikke det, det er uansett helt vanvittig i mine øyne å bruke slike summer på barneklær som ikke er brudepikekjole eller noe.![]()
Men en ytterjakke, ett par sko eller en dress kan jo fint koste 500-1000 kr uten å være nevneverdig dyrt, og der er det jo viktig at man har kvalitet så ikke barnet blir våt og kald, og hvis disse plaggene forsvinner er det jo noe annet enn hvis en bukse blir borte.
Det er generelt en vanskelig problemstilling for alle parter. Men i alle fall bør man ha kontroll på at man ikke tar andres utstyr, og det er sykt frekt om man gjør det og ikke leverer dem tilbake.